biura podrozy

1. Data: 2002-05-08 15:29:32

Temat: biura podrozy
Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam1
Szukam sprawdzonych biur podrozy.Ktos mzoe korzystal z jakis i jest
zadowolony, bardzo bym prosila o podanie adresow moze www najlepiej.
Chodzi o wyjazd do Paryza, Pragi, Londynu i do Egiptu.
Bardzo dziekuje za pomoc
Zunka

2. Data: 2002-05-08 16:16:28

Temat: Odp: biura podrozy
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zunka <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abbgd4$d9b$...@n...tpi.pl...
> Szukam sprawdzonych biur podrozy.Ktos mzoe korzystal z jakis i jest
> zadowolony, bardzo bym prosila o podanie adresow moze www najlepiej.
> Chodzi o wyjazd do Paryza, Pragi, Londynu i do Egiptu.

Via Europa sprawdzone niedrogie , rezydencji super ... we Wrocławiu ul.
Lelewela 4a tel.372-38-15 ; 7817-321: 7817-322
Sandra

3. Data: 2002-05-08 17:55:24

Temat: Re: biura podrozy
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o wyjazd do Paryza, Pragi, Londynu i do Egiptu.

bylam w zeszlym roku w paryzu z neckermanna (www.neckermann.pl) - ogolnie
bylam zadowolona. mialam tylko jedno zastrzezenie: w lazience byl na scianie
grzyb, co rzutowalo na zapach w calym pokoju. na szczescie bylo lato i
otwarte okno rozwiazywalo problem. oczywiscie pokoiki i lazienki byly
miniaturowe, ale kto w paryzu siedzi w pokoju - nocowalismy tam tylko:)
milym zaskoczeniem bylo to, ze sniadanie mialo byc kontynentalne tj, rogalik
+ kawa, a byl full wypas tj. szwedzki a raczej francuski stol - pysznosci
francuskie w ilosci nie do przejedzenia.

ogolnie jestem zadowolona z wyjazdu i w tym roku tez jade z neckermannem,
tyle ze na cypr.

rena

4. Data: 2002-05-08 18:40:26

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zunka" <e...@k...net.pl> napisał

> Szukam sprawdzonych biur podrozy.Ktos mzoe korzystal z jakis i jest
> zadowolony, bardzo bym prosila o podanie adresow moze www najlepiej.

Polecam Triadę www.triada.pl
Wypoczywałam z nimi kilkakrotnie i zawsze byłam zadowolona.

Pozdrówka
MOLNARka

5. Data: 2002-05-09 06:06:06

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadowolony, bardzo bym prosila o podanie adresow moze www najlepiej.
> Chodzi o wyjazd do Paryza, Pragi, Londynu i do Egiptu.

NTG - zajrzyj na pl.rec.turystyka.zorganizowane która to grupa jest
specjalnie do tego celu (ludzie sobie polecają biura podróży).

Pzdrw.

Basia

Re: dziwna propozycja....?
Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.
[OT] Nic tak nie poprawia nastroju
Warto któregoś dnia...
[OT] do Qwaxa