biust:(

1. Data: 2004-07-23 21:18:18

Temat: Re: biust:(
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Izza" <i...@b...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:cdrqd2$259d$1@mamut1.aster.pl...
> Witam,
> czytalam wczesniej grupe i dzieki temu zaczelam stosowac krem do biustu,
> zeby mu sie polepszylo (mam straszne rozstepy) dzisiaj poszlam do
> dermatologa... kobieta spojrzala i stwierdzila, ze marnie widzi to:( jesli
> nawet teraz troszke rozstepy znikna, to przy ciazy na pewno wroca :(
> No i sie lekko podlamalam:P Teraz to juz pewnie tylko operacja plastyczna
> zostala:((

nie chce cie rozczarowac, ale jak znajdziesz preparat ktory likwiduje
rozstepy, to chyba nawet nobla dostaniesz. rostepy mozna tylko minimalnie
splycic, ale raczej peelingami u kosmetyczki, ale te kremy sa nic nie warte.
jak ci znikna blizny, to znaczy, ze to nie byly rozstepy. jak krem ma
naprawic peknieta skore? z czasem rostepy ci zjasnieja i beda prawie
niewidoczne. wlasnie wrocilam z wakacji z cieplych krajow - doslownie co 3
dziewczyna (wiele szczuplych i zgrabnych) miala rozstepy, glownie na
biodrach, ale i tez czesto na nogach i biuscie. i wiesz co - skoro ja
widzialam te rostepy, to one sie tym wogole nie przejmowaly - nosily spodnie
biodrowki, mini i bardzo wyciete kostiumy kapielowe. i tak trzymac - to,
czego nie mozna zmienic, trzeba polubic:)

1. Data: 2004-07-23 21:54:09

Temat: biust:(
Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
[...]

Przepraszam za marudzenie, ale jakos musialam:P
Iza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-24 11:59:13

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Izza" <i...@b...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

Nie martw sie Izka, roztepy mozna usunac prawie calkowicie( to zalezy od ich
stanu) laserowo, ale stosuj witamine E, kup w kropelkach i dodawaj z 3 razy
w tygodniu do balsamu, lub sama - zapobiega to roztepom.
A co do biustu to stosowalas moze masaz Kasi polecany na Kafeterii?? W
zasadzie to nie jest masaz Kasi ale tak sie przyjelo gfdyz ona go
zapropnowala, jest tez opisany w ksiazce J. Górnickiej "Apteka natury"Daje
swietne rezultaty tylko trzeba byc systematycznym.

Pozdrawiam slonecznie

1. Data: 2004-07-24 22:46:53

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneti" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie martw sie Izka, roztepy mozna usunac prawie calkowicie( to zalezy od
ich
> stanu) laserowo,

na jakiej zasadzie to dziala? rozstep to duza przerwa w skorze...

> stosuj witamine E, kup w kropelkach i dodawaj z 3 razy
> w tygodniu do balsamu, lub sama - zapobiega to roztepom.

a czy zwykla oliwka nie zapobiega nowym rozstepom?

> [...]
natury"Daje
> swietne rezultaty tylko trzeba byc systematycznym.

daje swietne rezeulaty na co - na istejace juz rozstepy?

1. Data: 2004-07-25 19:36:44

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości

poczytajcie tutaj , jest o tym masażu od 1 strony, ostatnie to już dotyczą
estrevy.
Nie wiem czy zapobierga roztępom ale na pewno świetnie działa, sama
stosowałam i przez miesiąc i wyglądały o niebo lepiej! Ale przerwałam
narazie na rzecz estrevy.

http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=32326&start=0

a oliwka z oliwek też jest dobra, można do niej dodawać kropelkę wit E.

1. Data: 2004-07-26 11:27:06

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-07-26 13:59:29

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

stosowałam codziennie, trzeba to potraktowac jak codziene mycie zębów - ale
czytała na kafeterii,że dziewczyny stosowałaynawet 2 razy dzienie, ale co
drugi dzień też jest ok- zależy jak piersi zareagują

problem z klejem
manicure (w-wa)
Instant Cover
mascara o intensywnym kolorze...