? biustonosz Avocado Grand Prix ?

71. Data: 2006-05-18 11:09:37

Temat: Re: ? biustonosz Avocado Grand Prix ?
Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
news:1147889340.655166.51970@i39g2000cwa.googlegroup
s.com...
> Dziekuje. Mam diabelski plan, ale bedzie on zbawienny dla Was ;-)
> Trzymajcie za mnie kciuki

wow czyzbys chciala zaczac sprzedawac na allegro
genialny diabelski plan
w takim razie nie zapominaj o triumphie

Bunny

72. Data: 2006-05-18 14:37:45

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <c...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpinane z przodu i z tyłu, więc można je sobie skrzyżować albo jedno
> zapiąć tak, żeby się trzymało na szyi, i jeszcze dołączyli ramiączka
> silikonowe. A sam biustonosz ma od wewnątrz takie tasiemki z silikonu
> [?], co zapobiega przesuwaniu się na skórze - i to faktycznie działa
> :) Cena metkowa to było chyba 99 zł, ale tam często są jakieś promocje
> i obniżki, ja wtedy zapłaciłam, zdaje się, ok. 80 zł, cena dla mnie
> wysoka, ale znalezienie biustonosza z dużymi miskami i odpinanymi
> ramiączkami też nie jest proste, więc musiałam skorzystać :)

Wow, chyba do warszawy pojade, bo o takim zawsze marzylam i w sumie nie
spodziewalam sie, ze takowy istnieje.. a mozesz podac dokladna nazwe modelu?
Lub ewentualnie czy ktoras z kolezanek orientuje sie czy taki sklep jest
gdzies w okolicach wrocka??
Pozdrawiam-Madzia K.

73. Data: 2006-05-18 15:03:56

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja lista juz sie powiekszyla do kilkunastu producentow :-) Allegro
plus kslep internetowy ;-)

Monika

74. Data: 2006-05-18 21:32:13

Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 May 2006 16:37:45 +0200, Madzia K. napisał(a):

> Wow, chyba do warszawy pojade, bo o takim zawsze marzylam i w sumie nie
> spodziewalam sie, ze takowy istnieje.. a mozesz podac dokladna nazwe modelu?

Niestety, papierową metkę już wyrzuciłam, a na tej przyszytej do
biustonosza jest masa dziwnych numerków... Nie wiem, czy któryś z nich
jest numerem modelu :/ Poszukałam w Googlach i nie znalazłam, strony z
bielizną Bhs też nie znalazłam.

> Lub ewentualnie czy ktoras z kolezanek orientuje sie czy taki sklep jest
> gdzies w okolicach wrocka??

Nie pomogę. Ale w necie jakoś niewiele jest informacji na temat
sklepów tej sieci w Polsce - chyba, że nie umiem znaleźć :/

Pozdrawiam, Carrie

75. Data: 2006-05-19 04:27:35

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 18 maja 2006 01:20 użytkownik
Sabina, sącząc kawkę, wyklepał:

> Acha... to już zaczynam rozumieć przeznaczenie fiszbin :)

Nie wyobrażam sobie push upu bez fiszbin. To technicznie niemożliwe :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

76. Data: 2006-05-19 14:52:31

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie pomogę. Ale w necie jakoś niewiele jest informacji na temat
> sklepów tej sieci w Polsce - chyba, że nie umiem znaleźć :/

Nie, ja tez szukalam i nic z tego.. ale kiedys jak przy okazji bede w wawie
(pierwszy raz w zyciu;)) to sobie siupne;)
Pozdrawiam- Madzia K.

77. Data: 2006-05-19 18:35:50

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Theli <p...@w...pl> wrote:

> O, nie widzialam. W H&M bylam, ale poza bluzkami, ktore by sie na ciaze
> nadawaly (dlugie i rozszerzane, chyba taka moda teraz), to nic innego
> (zwlaszcza spodni) nie widzialam.
A bo i nie w każdym sklepie H&M jest dział ciążowy, niestety, ale kolekcje
ciążowe mają. Takoż i ubrania dla maluchów, nieprzesadnie drogie, a
bardzo fajne (to już uwaga na przyszłość ;-))

> Nie, dzieki, ja z tych, ktore ciucha musza przymierzyc :) Poogladac
> moge, ale i tak kupie w normalnym sklepie.
Oczywiście, że przymierzyć przed kupnem najlepiej, no, ale czasem nie ma
innego wyjścia, ech. Na szczęście zawsze można zwrócić.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran * http://2510053385/~aneta/ * anetek#anetek.net
:`.__.': * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *
`....'

Kosmetyki Deborah Bio Etyc
co do suchej skóry nóg ?
Dercos - jak często można używać?
nivea - nowy zel z nasadka masujaca
jaki korektor? Inglota a może innej firmy?