biustonosz na duże piersi

1. Data: 2002-09-08 20:51:59

Temat: biustonosz na duże piersi
Od: "Renata Adamska-Regdos" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim dzień dobry wszystkim! Jak wszyscy - poczytałam i teraz się
odezwę. :-)
Mam pytanie, które z racji rozmiarów osobiście mnie nie dotyczy :-(
Ale jestem ostatnio zaintrygowana tematem: czy trudno jest, będąc szczęśliwą
posiadaczką dużych piersi, nabyć coś ładnego i w miarę niedrogiego, by je
odziać? Jakie firmy specjalizują się w większych biustonoszach?
--
Renya

1. Data: 2002-09-08 21:17:41

Temat: Re: biustonosz na duże piersi
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Adamska-Regdos" <r...@p...fm>
napisał w wiadomości news:algd7p$9j5$1@sunflower.man.poznan.pl...

Ja jestem posiadaczką dużych piersi. Noszę tylko Felinę, Triumpha i Dorinę
czasem.
Kupuję w jednym genialnym sklepie we Wrocławiu, mają swoją stronę i można
też u nich kupić coś wysyłkowo.
www.biust.pl

pozdrawiam, misiczka

1. Data: 2002-09-08 21:18:07

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 Sep 2002 22:51:59 +0200, Renata Adamska-Regdos
<r...@p...fm> wrote:
[...]

latwe to to nie jest. zalezy, o jakich piersiach mowa - w Polsce trudno o
rozsadny wybor w rozmiarach wiekszych od C, dalej - im wiecej, tym gorzej.
nie polece ci konkretnych miejsc, bo sama ciagle szukam :) do niedawna
dobrym zrodlem dla mnie byl warszawski Marks&Spencer, ale ostatnimi czasy
(jakis miesiac temu tam bylam) bielizny w ogole bylo tam na lekarstwo.
oprocz tego mowia, ze slynny sklep pani Hani na Grochowskiej ma dobry wybor
rozmiarow, a jak nie ma, to sprowadza. jest jeszcze internetowy sklepik
http://www.avocado.com.pl, nie testowalam, ale czytalam na tej grupie kilka
pochwal tego sklepu (negatywna opinie zreszta tez). odradzam warszawska
Galerie Centrum - wszystko male.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-08 21:25:20

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest jeszcze internetowy sklepik
> http://www.avocado.com

oraz www.biust.pl - duzy wybor m. in. takich firm, jak felina czy
triumph - niby popularne firmy, ale tylko w tym internetowym sklepie
znalazlam tak duzy wybor biustonoszy dla wiekszego biustu.

spory wybor jest tez w sieci sklepow kappahl.

a biustonosz z w/w avocado nalezy do mojej ulubione czolowki.

1. Data: 2002-09-08 21:27:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posiadaczką dużych piersi, nabyć coś ładnego i w miarę niedrogiego, by je
> odziać? Jakie firmy specjalizują się w większych biustonoszach?

Po lekturze poprzednich wątków o dużych biustach zainteresowałam się dzisiaj
biustonoszami w Oszołomie w Piasecznie. I tu szok. Bardzo ładne to to może
nie było, ale do F rozmiary widziałam... w wersji bardzo taniej
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-08 21:41:53

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 Sep 2002 23:25:20 +0200, Rena <r...@p...pl> wrote:
:
: spory wybor jest tez w sieci sklepow kappahl.

zalezy na jaki rozmiar. "normalne" serie sa do C, od D w gore to tylko seria
XLNT. malo modeli i jakosc raczej taka sobie (dotyczy to IMHO wszystkich
stanikow w Kappahlu - pruja sie czasem juz podczas mierzenia :)) i sa z
takich sprezystych, slabo "trzymajacych" tkanin).

kasica

1. Data: 2002-09-08 21:52:48

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:algfeu$lhm$1@news.onet.pl...

> nie było, ale do F rozmiary widziałam...

w wersji bardzo taniej -> czyt. będą się pruły po drugim praniu, stracą
fason a biust bedzie Ci w nich wisiał do ziemi...

Nie ma to jak firmowy stanik na fiszbinach...

misiczka
właścicielka biustu w rozmiarze F ;-P

1. Data: 2002-09-09 07:59:06

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> stanikow w Kappahlu - pruja sie czasem juz podczas mierzenia :)) i sa z
> takich sprezystych, slabo "trzymajacych" tkanin).

wszystko zalezy od modelu.
ja gdy mialam duzy biust to wlasnie tam kupowalam i nigdy na jakosc nie
narzekalam.
wrecz przeciwnie

mag.

1. Data: 2002-09-09 08:05:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> fason a biust bedzie Ci w nich wisiał do ziemi...
>
> Nie ma to jak firmowy stanik na fiszbinach...

Nie próbowałam przymierzać ani kupować... Zastanawiałam się tylko, czy coś
takiego (duże rozmiary) istnieje w niefirmowych sklepach skoro jest tyle
narzekania, że triumph to drogie... (bo z tym, że felina drogi to się
zgadzam)

1. Data: 2002-09-09 08:50:23

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy trudno jest, będąc szczęśliwą
> posiadaczką dużych piersi, nabyć coś ładnego i w miarę niedrogiego, by je
> odziać? Jakie firmy specjalizują się w większych biustonoszach?
Witajcie,
Jako "szczęśliwa posiadaczka" ;) polecam gorąco naszą polską Samantę:
http://www.samanta.pl/
Zwiedziłam pół miasta (Krakowa akurat :)) i tylko w tej firmie znalazłam coś
na moją kieszeń (biustonosze po ok. 70 zł) i w dodatku pięknego! Są świetnie
zrobione i świetnie leżą (przez pierwszych kilka dni sama zaglądałam sobie w
dekolt nie mogąc się nadziwić ;)), kupiłam od razu 2! Co do sklepów, które
ja sprzedają to trzeba chyba po prostu pytać w bieliźnianych, ale ja
zrobiłam tak, że napisałam do firmy i przysłali mi listę sklepów w Krakowie,
gdzie dostarczają bieliznę.
Pozdrawiam Panie-Z-Dużym-Biustem i wszystkie pozostałe również! :)
Magda

czerwony nos
jaki peeling do ciala?
krople rozswietlajace