biustonosz z wkładkami silikonowymi

1. Data: 2002-10-12 21:56:26

Temat: biustonosz z wkładkami silikonowymi
Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko
czy ktoraś z was, drogie kobietki, nosi biustonosze z wkładkami
silikonowymi ?
robiąc zakupy wpadł mi dziś w oko właśnie jeden taki egzemplarz
nawet niedrogi, firmy "daria"
czy ktoś ma jakieś doświadczenia z noszeniem takiego czegoś ? jak to leży ?
jak się pierze? czy kupuje się to w normalnym, czyli właściwym sobie
rozmiarze, czy może trzeba nabyć większy rozmiar? i wreszcie najważniejsze:
czy rzeczywiście już na pierwszy rzut oka widać różnicę w wielkości,
kształcie biustu ?
pozdrawiam panda

1. Data: 2002-10-12 22:03:15

Temat: Re: biustonosz z wkładkami silikonowymi
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
najważniejsze:
> czy rzeczywiście już na pierwszy rzut oka widać różnicę w wielkości,

W wielkości na pewno widać... Kiedyś widziałam na wystawie biustonosz.
Bardzo mi się spodobał. Jeszcze to było w czasie mojej choroby na posiadanie
bordowej bielizny... Ideał po prostu... Jednego się nie spodziewałam, ze ten
biustonosz już jest pełny... Występował tylko w rozmiarze A. a optycznie to
było D...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-13 10:42:05

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał

> czy ktoraś z was, drogie kobietki, nosi biustonosze z wkładkami
> silikonowymi ?

Czasami :-)

> czy ktoś ma jakieś doświadczenia z noszeniem takiego czegoś ? jak to leży
?

Bardzo dobrze leży i nosi się tak jak normalny biustonosz.

> jak się pierze?

Normalnie - bo wkładki sie wyjmuje przed praniem.

> czy kupuje się to w normalnym, czyli właściwym sobie
> rozmiarze, czy może trzeba nabyć większy rozmiar?

IMO w normalnym rozmiarze (ale u mnie wkładki nie były ogromne - trochę
wypełniały stanik od dołu i w związku z tym piersi były mocniej
uwydatnione).

> czy rzeczywiście już na pierwszy rzut oka widać różnicę w wielkości,
> kształcie biustu ?

Jak ktoś super spostrzegawczy i jak masz mały biust a wkładki kupisz
ogromne - to widać.
Normalnie - nie widać, że coś jest nie tak - wszystko wygląda super
naturalnie.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-10-13 12:33:17

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>jak to leży ?
> jak się pierze?

hej
leży fajnie, tylko uważaj, jeżeli kupisz sobie z wszytym silikonem, bo w moim
staniku jakos po praniu w pralce w 40 stopniach "wyparował"..

1. Data: 2002-10-13 17:04:49

Od: "Piotr Zarzycki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile kosztowal?

1. Data: 2002-10-13 17:12:58

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> mam pytanko
> czy ktoraś z was, drogie kobietki, nosi biustonosze z wkładkami
> silikonowymi ?

a ja sądziłem, że to fszystko jest prafdzife....
czuje się strasznie oszukany......

:-((((((((
;-(((((
<chlip><chlip>.............

mirek.e

1. Data: 2002-10-13 17:36:37

Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zarzycki <p...@w...pl> napisał(a):

> A ile kosztowal?

> 52 z groszami
a co ? zainteresowany ?

1. Data: 2002-10-13 20:12:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nyksu" <n...@w...dff> napisał w wiadomości

> Użytkownik " panda" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> a ja sądziłem, że to fszystko jest prafdzife....
> [...]

??? Jak się panna rozbierze to i tak widać jaki ma biust... ;-)

1. Data: 2002-10-13 20:37:23

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> ??? Jak się panna rozbierze to i tak widać jaki ma biust... ;-)

róznie to bywa ;-))
ostatnio byłam w ciężkim szoku, jak sie dowiedziaąłm ze są kobietki, które
nawet podczas seksu nie zdejmują biustonosza.
Przekracza to granice mojej wyobraźni, ale podobno sa takie egzemplarze ;-))
--

Lia

1. Data: 2002-10-13 20:45:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora