biżuteria w Krakowie

1. Data: 2003-07-15 09:16:32

Temat: biżuteria w Krakowie
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakieś sklepy, w których można oglądnąć/kupić ciekawą
biżuterię? Poza Brigitte Bijon (imho tandetne :(), sklepami jubilerskimi
w Rynku i Sukiennicami. Interesują mnie przede wszystkim srebrne
kolczyki, nie wierzę żeby w całym Krakowie było tylko to, co wymieniłam,
czyli wszystko na "jedno kopyto" :(
Asia

1. Data: 2003-07-15 10:09:11

Temat: Re: biżuteria w Krakowie
Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS <a...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> w Rynku i Sukiennicami. Interesują mnie przede wszystkim srebrne
> kolczyki, nie wierzę żeby w całym Krakowie było tylko to, co wymieniłam,

mowiac sukiennice myslisz o srodku, czy bylas tez w tym sklepie-galerii od
strony adasia i w tym z roznymi ladnymi wnetrzarskimi rzeczami po drugiej
stronie? tam tez jest ciut bizuterii.
poza tym: na florianskiej na skrzyzowaniu...zdaje sie, ze z tomasza...? nie
jestem teraz pewna.
na slawkowskiej: w galerii pod nosorozcem (sporo z kolorowymi szkielkami i
kamieniami) i vis a vis tejze
na grodzkiej - przy samym rynku w tej bramie, gdzie sa rozne sklepiki, jest
tam tez sztuczna i srebrna bizuteria.
na jozefa i w ogole na kazimierzu szukaj w sklepach ze starociami. bywaja
piekne rzeczy.
na teraz to tyle, co mi do glowy przychodzi....

mandra

1. Data: 2003-07-15 11:09:16

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A poz atym
polecam galerie centrum => IMHo mozna super kolczyki kupic, ale
niekoniecznie ze srebra.
Tak samo skle w polowe Dlugiej przy knajpce wietnamskiej, po lewej stronie
idac od rynku
I jeszcze sklepi w elefancie.
Ale w nich to chyba raczej nie stricte srebrna, ale jakas taka fantazyjna -
duzo lepsze rzeczy niz w BB
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-15 11:40:35

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ci polecam galerie w plzaie z bizuteria (nazwa mi wyleciala z glowy)
ale jest tak przesliczna, niespotykana i po prostu piekna ze naprawde warto.
Ceny maja ehh no takie srednie. Komplet pieknej bizuteri (ale takiej
naprawde pieknej) ok 200 zl

Pozdrawiam Izis_

1. Data: 2003-07-15 17:56:15

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w Rynku i Sukiennicami. Interesują mnie przede wszystkim srebrne
> kolczyki, nie wierzę żeby w całym Krakowie było tylko to, co wymieniłam,

W Sukiennicach są dwa stoiska z naprawdę piekną biżuterią (no, dla mnie
piekną:-)) - jedno jest w lewym skrzydle (wchodząc od strony pomnika) po
lewej stronie - obok wiszą gabloty z biżuterią. Drugie jest po przeciwnej
stronie pasażu. Obydwa sa wlasnością Łodzińskich, gdybyś miała problemy ze
znalezieniem.Od lat zaopatruję się tam u przyjaciółki w srebrną biżuterię i
mają naprawdę fantastyczne rzeczy.

Marta

1. Data: 2003-07-15 21:27:54

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Skorupska"
> [...]
> znalezieniem.Od lat zaopatruję się tam u przyjaciółki w srebrną biżuterię i

Haha, wiem, byłam tam dzisiaj...zobaczyłam mnóstwo ślicznych rzeczy
po przystępnych cenach... no i wyszłam z pustymi rękami (pewnie mąż się
ucieszy ;-)) Dlaczego? Brrr. Kiedy nachylona nad gablotką próbowałam
coś wybrać pani trzykrotnie wysunęła tę gablotę do siebie, tak, że musiałam
zaczekać aż wsunie z powrotem. Nie, nie miała nic do odwieszenia ani nic
w tym stylu, po prostu wyrównywała różne rzeczy _akurat_w_tej, jednej na chyba
pięć gablot. Potem nie mogłam się doprosić o pokazanie dwóch par kolczyków,
bo akurat (mimo że po mnie) zjawił się klient mówiący po angielsku,
prawdopodobnie umysł tej pani działa na zasadzie: zagraniczny wyda więcej,
a tej tutaj nie muszę obsługiwać. Odeszlam z niesmakiem ale za to pełnym
portfelem...
Asia

1. Data: 2003-07-15 21:44:35

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
Odeszlam z niesmakiem ale za to pełnym
> portfelem...

Przykro to słyszeć, bo biżuterię mają naprawdę piękną. Obsługi nie znam
całej, bo się tam okupuję po znajomości u psiapsióły, ale przekażę uwagi:-)
Mogę u nich godzinami oglądać kolczyki i inne pierdółki, nawet jeśli nic nie
kupuję - uwielbiam kupione tam małe kolczyki z lapis lazuli oraz pierscionek
(jedyny jaki noszą zresztą) i bransoletke z grubego plecionego
"warkoczykowo" srebra.

Marta

1. Data: 2003-07-15 21:45:11

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Skorupska"
> Przykro to słyszeć, bo biżuterię mają naprawdę piękną. Obsługi nie znam
> całej, bo się tam okupuję po znajomości u psiapsióły, ale przekażę uwagi:-)
Czy to mogła być właścicielka? Tak wywnioskowałam z jej rozmowy z drugą
panią, na którą krzyczała (o właśnie, to był kolejny zgrzyt takie kłótnie
przy klientach) że nie będzie sobie nabijać podwójnie kosztów przez jej pomyłki.

> Mogę u nich godzinami oglądać kolczyki i inne pierdółki,
Ja też chciałam ale się nie udało ;-)
Asia

1. Data: 2003-07-15 22:15:53

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> panią, na którą krzyczała (o właśnie, to był kolejny zgrzyt takie kłótnie
> przy klientach) że nie będzie sobie nabijać podwójnie kosztów przez jej

Właścicielka to raczej nie, prędzej kierowniczka czy jak ją tam nazywają.
Taka blond:-)

> Ja też chciałam ale się nie udało ;-)

To popatrz jeszcze w Skarbcu na Grodzkiej (obok Restauracji Pod Aniołami)

Marta

szampon
Depilacja laserowa Poznan
cien wokol oka
pytanie o Avon (do znudzenia, wiem, wiem)
dobra no to poprosze o podumowanie