Re: blagam o pomoc

Data: 2002-10-16 22:58:01
Temat: Re: blagam o pomoc
Od: r...@p...onet.pl

> Jestem troszke przerazony i bardzo prosze o jak najszybsza odpowiedz,
> sytacja jest dosyc krepujaca, od 3 dni mam rozwolnienie, troche tez
> pobolewal mnie brzuch a raczej podbrzusze, dzisiaj zauwazylem krew w stolcu
> i cos jakby sluz, krew byla koloru jasnego, czy mozliwe ze to nowotwor? mam
> 22 lata, czy powiniennem isc natychmiast do lekarza czy moze poczekac i
> wiecej to sie nie powtorzy? czy jezeli chodzi o badanie to jedynym sposobem
> jest wsadzanie czegos w odbyt? Czy jest szansa ze to nic groznego?

O nowotworze zapomnij. Sluz w stolcu moze byc czasem po antybiotyku. Krew jasna
swiadczy, ze saczy sie ona nie z glebi jelita, ale gdzies tuz przy ujsciu. Tak
jest np. przy hemoroidach, tylko, ze przy hemoroidach nie ma sluzu.
Prawdopodobnie jakis stan zapalny. Tak czy owak jak najszybciej do lekarza,
najlepiej chirurga, oni sie na tym znaja.
ret