błgam pomocy! Przepis

1. Data: 2000-04-09 16:49:57

Temat: błgam pomocy! Przepis
Od: "Grzegorz Lewszyk" <l...@z...lomza.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Umówiłem się z dziewczyną i... okazuje się że ona je tylko Soję, soczewicę
itp nie wiem dlaczego, ale tak jest.
Chciałbym zaimponować ale nie umiem nic z tego przyżądzić.

1. Data: 2000-04-09 17:53:31

Temat: Re: błgam pomocy! Przepis
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Lewszyk <l...@z...lomza.tpsa.pl> wrote:

> Umówi"em się z dziewczyną i... okazuje się że ona je tylko Soję, soczewicę
> itp nie wiem dlaczego, ale tak jest.
> Chcia"bym zaimponować ale nie umiem nic z tego przyżądzić.

Salata z soczewicy na goraco:

Namoczyc soczewice przez 1-2 godziny w zimnej wodzie. Nastepnie zaalc w
duzym garnku swieza woda, zagotowac, zdjac szumowine, osolic, dodac
pieprzu, galazke pietruszki, galazke tymianku, lisc bobkowy, cebule z
wbitymi dwoma gozdzikami, mala marchewke. Gotowac prawie do miekkosci.
Boczek pokrajac na paski, zanurzyc na chwile do goracej wody, odcedzic,
usmazyc na masle. Uzyc ciwerc tyle boczku co soczewicy, liczac na wage.
Przygotowac sos vinaigrette (lyzka octu winnnego, sol, pieprz, 3 lyzki
oliwy, energicznie roztrzepac widelcem) z dodatkiem 1 lyzki czerwonego
wina.
Odcedzic soczewice, usunac z niej dodatki, wlozyc do goracego naczynia.
Dodac boczek, polac sosem, posypac siekana pietruszka, wymieszac.
Nie wiem, czy tym zaimponujesz dziewczynie, ale biblia uczy, ze za
miske soczewicy wiele mozna zyskac.

Wladyslaw

1. Data: 2000-04-09 18:23:23

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Lewszyk wrote in message ...
>Umówiłem się z dziewczyną i... okazuje się że ona je tylko Soję, soczewicę
>itp nie wiem dlaczego, ale tak jest.
>Chciałbym zaimponować ale nie umiem nic z tego przyżądzić.

Zrob jej zupe z soczewicy...gotuje sie ja jak fasolowa, tylko zamiast fasoli
soczewica... i to straczkowe i to straczkowe...
F.

1. Data: 2000-04-10 09:27:18

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Apr 2000, Grzegorz Lewszyk wrote:

> Umówiłem się z dziewczyną i... okazuje się że ona je tylko Soję, soczewicę
> itp nie wiem dlaczego, ale tak jest.
> Chciałbym zaimponować ale nie umiem nic z tego przyżądzić.

Poproś o pomoc tę niepracującą żonę, co z dwojgiem dzieci w domu
siedzi. I zastanów się może, co Cię skłania do wypisywania takich głupot.

Zuzanka

--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 2000-04-10 09:38:39

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czemuż to się MAŁGOSIU taka złośliwa zrobiłaś ??? Znasz człowieka że
piszesz o tej rodzinie ???
Soja to ostatnio bardzo modny temat na grupie

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widziałem kapitana i Czarnego Psa....., więc zdawało mi się, że wiem, jak

Użytkownik "Malgorzata Krzyzaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.21.0004101126260.9387-100000@fargo.c
gs.pl...

1. Data: 2000-04-10 10:09:16

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak wrote:
> <ciach>I zastanów się może, co Cię skłania do wypisywania takich głupot.

Zuzanka - spokojnie
Jak Grzegorz będzie musiał gotować lub, co gorsza, jeść tylko soję i
soczewicę, to szybciutko wróci do swojego małego mieszkanka w Łomży :)))

sadyl
PS: Grzegorz- mam nadzieję, że się nie obrazisz - to tylko żarty :)

1. Data: 2000-04-10 10:18:32

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Apr 2000, ostry wrote:

> A czemuż to się MAŁGOSIU taka złośliwa zrobiłaś ??? Znasz człowieka że
> piszesz o tej rodzinie ???

Zuzanko. Złośliwa zawsze byłam, zwłaszcza w stosunku do blagierów
i udawaczy rozmaitej maści. Facet przysłał dwa listy:

Pierwszy:

Date: Sun, 09 Apr 2000 16:46:43 GMT
From: Grzegorz Lewszyk <l...@z...lomza.tpsa.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Odp: Gotowanie przed grilowaniem

Fajnie Wam macie grila. Ja mieszkam malutkim mieszkamku wraz z dziecmi i
nie pracujaca zona. Milo jest poczytac o smacznych potrawach - ja to moge
tylko o nich pomazyc. Pozdrowienia z Polski Grzegorz
l...@z...lomza.tpsa.pl

i drugi:

Date: Sun, 09 Apr 2000 16:49:57 GMT
From: Grzegorz Lewszyk <l...@z...lomza.tpsa.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: błgam pomocy! Przepis

Umówiłem się z dziewczyną i... okazuje się że ona je tylko Soję, soczewicę
itp nie wiem dlaczego, ale tak jest.
Chciałbym zaimponować ale nie umiem nic z tego przyżądzić.

> Soja to ostatnio bardzo modny temat na grupie

Pewnie. Trzyminutowe rozwody również.

Zuzanka

PS. Pisałam prywatnie, ale widocznie nie dotarło - odpowiadaj _pod_
cytowanym listem.

*:.
Wolę być durniem, niż śledziem. Od durnia przynajmniej nie czuć rybą.
-- Automatiks

1. Data: 2000-04-10 10:46:47

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Apr 2000, ostry wrote:

> No a ile masz pewności w tym, że kolega nie korzysta z jego komputera ?????

Nie interesuje mnie to. Skoro pozwala koledze na korzystanie z
komputera i podpisywanie się własnym nazwiskiem, to już jego problem, a
nie mój.

Zuzanka
*:.
Pod murem, w luksusowym grobie, Mrs Vampyre leży sobie.
By jej ułatwić picie krwi, Grób ten ma obrotowe drzwi. -- Marta Sikora

1. Data: 2000-04-10 10:47:43

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zuzanko.

Wiem, ale ja też jestem złośliwy :))))

1. Data: 2000-04-10 10:58:44

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie interesuje mnie to. Skoro pozwala koledze na korzystanie z
> komputera i podpisywanie się własnym nazwiskiem, to już jego problem, a
> nie mój.
>
> Zuzanka

Cóż, to żaden jego problem, wiele osób korzystających z netu ma dostęp do
grup dyskusyjnych ustawiony kiedyś tak przez firmowego informatyka, albo
kolegę klatki obok i tak to potem leci, bo nawet nie wiedzą jak zmienić
cokolwiek. Nie wszyscy mają taki luksus że mają komputer do swojej wyłącznej
dyspozycji i dzielą go z innymi osobami kolegami itp. A do cech
określających siebie powinnaś chyba jeszcze dodać bezkompromisowa ???

Torty orzechowe
CHIŃSZCZYZNA
Zupa owocowa
Odchudzanie