blikle

1. Data: 2001-02-18 19:51:17

Temat: blikle
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie o slodyczach i kawiarni blikle. dla mnie ona jest
przereklamowana - slodkosci i kawa nie zwalaja z nog w przeciwienstwie do
cen. porcje zas ulegly totalnej miniaturyzacji. moze polecicie jakas dobra
kawiarnie/ciastkarnie?

--
Rena

PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-02-18 20:01:38

Temat: Re: blikle
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pyszne ciastka są w cukierni Batida w Centrum.

cos mi mowi nazwa tej cukierni, ale gdzie ona jest dokladnie lub mniej
wiecej w centrum?

1. Data: 2001-02-18 20:17:13

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Nowogrodzkiej (róg Brackiej)

no to juz sobie przypominam, jaki pyszny tort stamtad jadlam. taki lekki,
jakby mus, nie za slodki. pyszny.

1. Data: 2001-02-18 22:06:44

Od: "MarekLef" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cen. porcje zas ulegly totalnej miniaturyzacji. moze polecicie jakas dobra

Pracuje na Starym Miescie i na kazde swieta kupuje ciasta w cukierni na
przeciwko Katedry na ul. Swietojanskiej blisko Orbisu. Makowce i sernik
domowy pycha, krakowski tez, miodownik ach, zeby nie ta lekka (!) nadwaga.
pozdrawiam
Marek L

--
Zapraszam na warszawska Starowke: http://www.zapiecek.com

1. Data: 2001-02-19 04:54:43

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyszne ciastka są w cukierni Batida w Centrum.
MałaM

1. Data: 2001-02-19 05:05:55

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Nowogrodzkiej (róg Brackiej)

1. Data: 2001-02-19 05:08:47

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam zwłaszcza tort czekoladowy.
Pycha!

1. Data: 2001-02-19 07:26:59

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> co sadzicie o slodyczach i kawiarni blikle. dla mnie ona jest
> przereklamowana

Jadlem niedawno paczki z tej cukierni i prawde mowiac nie byly zbyt
dobre. Oczywiscie lepsze od przecietnych, ale za to znacznie od nich
drozsze. A najlepsze paczki jadlem w Poznaniu w cukierni Elite (dawny
Santos).... mmm :)

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2001-02-19 09:29:29

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sadzicie o slodyczach i kawiarni blikle. dla mnie ona jest
> przereklamowana - slodkosci i kawa nie zwalaja z nog w przeciwienstwie do
> cen. porcje zas ulegly totalnej miniaturyzacji. moze polecicie jakas dobra

a juz z pewnoscia nie nalezy kupowac paczkow u Bliklego w tlusty czwartek, w
zeszlym
roku kupilem -- slodka glina

pozdrawiam WM

1. Data: 2001-02-19 11:04:37

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Wlodzimierz Macewicz

> a juz z pewnoscia nie nalezy kupowac paczkow u Bliklego w
> tlusty czwartek, w
> zeszlym
> roku kupilem -- slodka glina
>

> pozdrawiam WM

No to musiały być przegarowane, bo moje były pyszne...

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Zmywarki
garnki ?