blizna (jaka maść?)

1. Data: 2003-08-14 09:49:58

Temat: blizna (jaka maść?)
Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Panie i Panów

Tydzień temu miałem 'wypadek' (przewróciłem się na rowerze) i m.in.
rozciąłem skórę na brodzie. Wczoraj miałem zjęcie szwów, ale tak jak się
spodziewałem - pozostała blizna. Nie jest duźa (ok 3 cm) ale jednak jest
to skaza na moim pięknym obliczu :) Tu moje pytanie: słyszałem, że są
specjalne maści na szybkie gojenie blizn i na ich 'tuszowanie'.
Przeczytałem gdzieś o Zeraderm'ie który podobno kosztuje 200 zł (!) i
Contratubex'ie. Czy ktoś z Was stosował jedną z tych albo jakąś inną
maść? No i jakie efekty??
Proszę o rady, bo nie podoba mi się ten mój nowy znak szczególny :/

Marcin

1. Data: 2003-08-14 09:55:49

Temat: Re: blizna (jaka maść?)
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Dionizos'" <e...@w...pl> wrote in message

> [...]
> maść? No i jakie efekty??
> Proszę o rady, bo nie podoba mi się ten mój nowy znak szczególny :/

Ja uzywalam Contratubex na blizne po operacji serca. Oczywiscie blizna nie
zniknela ale jest waska jak niteczka, plaska i koloru skory. Przyznam, ze
nie widzialam nikogo po tej operacji z "ladniejsza" blizna ;) Tylko trzeba
bardzo systematycznie i dokladnie ja wcierac - tak masowac a nie tylko
nalozyc. dziala na zasadzie zluszczania naskorka. Najpierw bedzie przez
jakis czas czerwone - takie podraznione, wiec sie nie zrazaj.

Pozdrawiam,
Dominika R

1. Data: 2003-08-14 09:57:27

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-14 11:49:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marcin 'Dionizos'* skreślił te oto słowa:

> Przeczytałem gdzieś o Zeraderm'ie który podobno kosztuje 200 zł (!) i
> Contratubex'ie. Czy ktoś z Was stosował jedną z tych albo jakąś inną
> maść? No i jakie efekty??

Contractubex rzeczywiscie działa, oczywiscie pod warunkiem, ze sie masuje
blizne systematycznie. Pomogł na operacyjną, wiec na takie malenstwo tez
zapewne pomoze.
Ale uwazaj Contractubex dosc czesto uczula, wiec jesli zacznie Cie cos
wedziec czy sie mocniej zaczerwieni - odstaw.

Łagodniejsze, i IMO wolniej działające są Tointex i Cepan. Są one tansze od
Contractubexu.

Ja by mn aTwoim miejscu zaczeła od Contactubexu, kosztuje chyba ok 30 zł.

Aha, i zanim zaczniesz stosowac rana musi byc całkowicie zagojona.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-14 09:58:08

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Dionizos'" <e...@w...pl> wrote in message

Acha na taka mala blizne to moze wystarczy nasz polski Cepan - masc
cebulkowa (smierdzi niestety) za pare zlotych.

Dominika R

1. Data: 2003-08-14 10:08:24

Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z wiadomosci <1a2ck62ccc4t9$.dlg@Lia.pyry.net> napisanej przez Lia:

> [...]
> zapewne pomoze.
> Łagodniejsze, i IMO wolniej działające są Tointex i Cepan. Są one tansze od

dzięki za obie odpowiedzi. na pewno wypróbuję tę maść, a jak nie pomoże
to te pozostałe.

> Aha, i zanim zaczniesz stosowac rana musi byc całkowicie zagojona.

dobrze, że napisałaś bo już miałem iść do apteki, a jeszcze mam strupka.
dzięki raz jeszcze, jestem dobrej myśli :)

Marcin

1. Data: 2003-08-14 10:11:41

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-14 12:08:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marcin 'Dionizos'* skreślił te oto słowa:

> dobrze, że napisałaś bo już miałem iść do apteki, a jeszcze mam strupka.
> dzięki raz jeszcze, jestem dobrej myśli :)

Bedzie dobrze, bo naprawde takei małe blizny sa rzadko szpecace, do tego
traktowane masciami prawie znikają...a u mezczyzny blizny moga sie nawet
podobac :)
Głowa do góry :)

1. Data: 2003-08-14 10:28:14

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Dionizos'" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam Panie i Panów

Oprócz samej maści warto zastosować masaż opuszkowy - to sprawdzony sposób
poprawiający wygląd blizny. Opuszką
kciuka wykonuje się masaż uciskowy, wsmarowując jednocześnie maści
przeciwbliznowe. Na początku, przy świeżej bliźnie, może to wywoływać lekki
ból. Jedno miejsce trzeba masować około dwóch minut. Tak więc bliznę
10-centymetrową za każdym razem masujemy 10-15 minut. Trzeba do tego sporo
cierpliwości, ale skutki są gwarantowane. Metodę tę w szerszym zakresie
stosuje się przy leczeniu blizn rozległych (np. po oparzeniach). Używa się
wówczas tzw. odzieży uciskowej, np. rękawów, które permanentnie uciskają i
przy każdym ruchu ciała masują bliznę.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść

1. Data: 2003-08-14 11:43:24

Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

o widze,ze chociaz raz kolezanka Lia napisala cos bez zlosliwosci...ciekawe
co sie stalo,ze taka mila?

1. Data: 2003-08-14 11:49:33

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> napisał w wiadomości
> o widze,ze chociaz raz kolezanka Lia napisala cos bez
zlosliwosci...ciekawe
> co sie stalo,ze taka mila?

Hehehe...nie mów hop... ;-P

Pozdro
Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-08-14 12:01:01

Temat: [OT] [FLAME] Re: blizna (jaka maść?)
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bhftdj$502$1@opat.biskupin.wroc.pl,
Ania <a...@w...pl> typed:

> Hehehe...nie mów hop... ;-P

Jesli juz _musicie_ sie tu bawic w czata, to moze przynajmniej oznaczcie to
w temacie, zeby niezainteresowani kolejnym flejmem mogli sobie odhaczyc
watek?

Pozdrawiam,
Karola

ugryzienie komara
Kosmetyki RIMMEL, MARGARET ASTOR, MISS SPORTY
Jak długo?
ślub w kościele a odkryte ramona
do Skakanki: maseczka lniana w piance