Re: [blizna] jaki krem ?

1. Data: 2005-09-26 19:44:03

Temat: Re: [blizna] jaki krem ?
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Small napisał(a):
> Witam
>
> mam do was dziewczyny pytanie , mam nadzieje ze przynajmniej jedna dobra
> duszyczka mi pomoze
>
> mam bardzo brzydka blizne pooperacyjna , 4 miesiace temu rozgruchotalem
> obojczyk ale nie o tym chcialem rozmawiac,
> moze jest jakas dobra masc lub krem ktora pomoze troche zniwelowac ta
> blizne ? nie koniecznie musi byc tanio , wazne zeby efekt byl dobry

Concratubex(mam nadzieję, że nie przekręciłam) albo tańszy, polski
odpowiednik - Cepan

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-09-26 19:52:54

Od: "Small" <h...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> Concratubex(mam nadzieję, że nie przekręciłam) albo tańszy, polski
> odpowiednik - Cepan

dziekuje slicznie , przy najblizszej wizycie zapytam lekarza o Contratubex
, mam nadzieje ze wybieli to wielkie cos

-o-
Damian

1. Data: 2005-09-27 14:47:48

Od: "Cillit Bang" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> Concratubex(mam nadzieję, że nie przekręciłam) albo tańszy, polski
> odpowiednik - Cepan

Do jakiego czasu po pojawieniu sie blizny warto to stosowac?
Mam od roku blizne na nadgarstku, dosc mocno widoczna - Concratubex zdziala
cos, czy mozna juz zapomniec...?

--
pozdrawiam,

Cillit Bang

1. Data: 2005-09-27 14:57:26

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cillit Bang napisał(a):

> Do jakiego czasu po pojawieniu sie blizny warto to stosowac?
> Mam od roku blizne na nadgarstku, dosc mocno widoczna - Concratubex
> zdziala cos, czy mozna juz zapomniec...?

najlepiej zacząć smarować jak tylko dobrze się zagoi...

na starsze blizny też działa, ale słabiej, a przede wszystkim dużo
wolniej... przy systematycznym używaniu na pewno blizna stanie się mniej
widoczna, nawet taka roczna i starsze..

1. Data: 2005-09-27 15:36:01

Od: "Cillit Bang" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> na starsze blizny też działa, ale słabiej, a przede wszystkim dużo
> wolniej... przy systematycznym używaniu na pewno blizna stanie się mniej

A jakie to ma dzialanie?
Pytam, bo mam blizne na prawej brwi [dziecieciem bedac zostalem ugryziony
przez psa] - nie przeszkadza mi ona, ma nawet swoj urok ;-) Ale nie
obrazilbym sie jesli udaloby mi sie ja zmniejszyc. :) Pytanie tylko czy to
nie bedzie wygladalo gorzej - dlatego chcialbym wiedziec wczesniej na jakiej
zasadzie dziala ta masc?

--
pozdrawiam,

Cillit

1. Data: 2005-09-27 15:59:11

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cillit Bang napisał(a):

> [...]
> tylko czy to nie bedzie wygladalo gorzej - dlatego chcialbym wiedziec
> wczesniej na jakiej zasadzie dziala ta masc?

gorzej wyglądać na pewno nie będzie :)

a jak to działa?? hm.. chyba lepiej byłoby zapytać kogoś bardziej
kompetentnego(np lekarza)

jako użytkownik, przynajmniej swego czasu mogę powiedzieć tyle:
z tego co pamiętam ma to poniękąd rozpuścić, wyrównać skórę i koloryt w
tym miejscu (dlatego ważne jest aby te maści były "wsmarowywane",
wmasowane, a nie tylko nałożone, wtedy działamy na to miejsce zarówno
mechanicznie jak i chemicznie)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Thierry Mugler - Alien
maseczka na twarz przed wielkim wyjsciem ;)
Re: maseczka na twarz przed wielkim wyjsciem ;)
peeling do ciala + nawilzajacy/wygladzajacy balsam
podklad lasting performance na allegro