blizny po przeszczepie skóry

1. Data: 2005-07-22 06:32:52

Temat: blizny po przeszczepie skóry
Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Krótkie pytanie mam, bo na dłuższe mi syn nie pozwala.
2 tyg. temu mój synek (15 m.) miał przeszczep skóry na udzie. Oparzenie 3
st. 3% ciała.
Rana sie jeszcze nie zagoiła, dzisiaj jedziemy na zmiane opatrunku.
Czy ktoś z Was wie jak taka blizna może wyglądać w rzyszłości? Słyszałam, ze
taka skóra nie rośnie, więc pewnie będziemy walczyć w przyszłości z
bliznowcem?
Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje na temat gojenia ran
pooparzeniowych, o bliznach, szczególnie u dzieci.

Agata

1. Data: 2005-07-22 07:40:25

Temat: Re: blizny po przeszczepie skóry
Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje na temat gojenia ran
> pooparzeniowych, o bliznach, szczególnie u dzieci.

http://www.hair-clinic.poznan.pl/porady.html
Prosze wejsc na te strone. to jest klinika glownie zajmja ca sie przeszczepem
wlosow, ale wykonuje rowniez inne operacje plastyczne. Mozna tam zadawac pytania

1. Data: 2005-07-22 20:55:42

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeszczepem
> wlosow, ale wykonuje rowniez inne operacje plastyczne. Mozna tam zadawac

Bardzo dziękuję. Poczytałam trochę. Szkoda, ze nie działa zadawanie pytań:(
Pozdraiwam
Agata

1. Data: 2005-07-23 23:26:06

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dziękuję. Poczytałam trochę. Szkoda, ze nie działa zadawanie pytań:(
> Pozdraiwam
> Agata

W KONTAKCIE masz podany adres mailowy...Moze tam sie je zadaje. warto sprobowac

1. Data: 2005-07-24 07:17:11

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W KONTAKCIE masz podany adres mailowy...Moze tam sie je zadaje. warto
> sprobowac
> Pozdrawiam

Tak zrobiłam, dziekuje.
Otrzymałam juz odpowiedź,
"...Na razie zmiany są bardzo swieże i trudno jest przewidzieć, co bedzie
sie dzialo dalej. Zawsze jakies slady pozostaną. Prosze być z nami w
kontakcie. ..."

pozdrawiam
Agata

1. Data: 2005-07-25 15:27:51

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "...Na razie zmiany są bardzo swieże i trudno jest przewidzieć, co bedzie
> sie dzialo dalej. Zawsze jakies slady pozostaną. Prosze być z nami w

zycze powidzenia:)
Ada

Maseczka
Odzywka do paznokci
Ciuchowe obciachy :D
Andrzej Grubba odszedł a Wy sie pierdołami zajmujecie.
KROWA