... bo ktoś mnie potrzebuje ---> M. Grzeca

1. Data: 2000-09-06 09:16:38

Temat: ... bo ktoś mnie potrzebuje ---> M. Grzeca
Od: "Stefan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz K. Grzeca napisał(a) w wiadomości: ...
On Tue, 5 Sep 2000, Stefan wrote:

> cyt: "__tylko i wyłącznie__ swoich potrzeb
> dla __tylko i wyłącznie__ swojej własnej korzyści** (!) ... a że przy
> okazji inni korzystają ... kon. cyt.

Tworzymy wlasny jezyk polski? Moze wyda ci sie to dziwne, ale w zadnym
slowniku nie ma nawet slowa o wylacznosci...

cyt: "nie ma nawet slowa o wylacznosci..." kon. cyt. - czego?
A samo słowo **wyłączność** znajdziesz w słowniku jęz. polskiego pod red.
prof. dr M. Szymczaka.
pozostaje jedynie wzruszyć ramionami...

st.b.

2. Data: 2000-09-06 10:38:05

Temat: Re: ... bo ktoś mnie potrzebuje ---> M. Grzeca
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Sep 2000, Stefan wrote:

> Tworzymy wlasny jezyk polski? Moze wyda ci sie to dziwne, ale w zadnym
> slowniku nie ma nawet slowa o wylacznosci...
>
> cyt: "nie ma nawet slowa o wylacznosci..." kon. cyt. - czego?

mowa ciagle o tym samym - definicji pojecia "egoizm", a konkretnie
okreslenia "tylko i wylacznie" na ktore kladziesz tak duzy nacisk,
mimo, ze w slownikowych definicjach o tej wylacznosci nie ma slowa.
Zostawilem nawet stosowny cytat o ktora "wylacznosc" mi chodzilo.
Tak trudno bylo zrozumiec? Chyba tak... :(

> A samo słowo **wyłączność** znajdziesz w słowniku jęz. polskiego pod red.

Nie badz infantylny.

PS. cytuj po ludzku, bo nie wiadomo co twoje, a co poprzednika...

--
/"\
\ / ASCII RIBBON CAMPAIGN Mariusz K. Grzeca

3. Data: 2000-09-06 15:45:23

Od: "Stefan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Zostawilem nawet stosowny cytat o ktora "wylacznosc" mi chodzilo.
Tak trudno bylo zrozumiec? Chyba tak... :(

Nie kwalifikujesz się do jakiejkolwiek klasy dyskusji.
Nie mam zamiaru wypowiadać się o Tobie.
Odsyłam Cię do słownika współczesnego języka polskiego na str. 228.

> A samo słowo **wyłączność** znajdziesz w słowniku jęz. polskiego pod red.

Nie badz infantylny.

I kto tu takim jest?. Masz poczucie niższości, że musisz sie w ten sposób
dowartościowywać?

PS. cytuj po ludzku, bo nie wiadomo co twoje, a co poprzednika...

cyt: "Tak trudno bylo zrozumiec? Chyba tak.." kon. cyt.

... i nie oczekuj więcej... plonk!

st. b.

4. Data: 2000-09-06 16:20:18

Od: Miros/law `Jubal' Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Stefan pisze:

> ... i nie oczekuj więcej... plonk!

Mariusz, gratulacje. Taki ładny plonk. ;->

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

,,Redmond, dziś rano. W wyniku rajdu komanda fanatyków
Linuksa śmierć poniósł Bill Gates oraz tysiące niewinnych
programistów. Śledztwo przejęło FBI.''
-- Z. Okoń, nieco zmodyfikowany

5. Data: 2000-09-06 18:05:11

Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan napisał:

> cyt: "Tak trudno bylo zrozumiec? Chyba tak.." kon. cyt.

> ... i nie oczekuj więcej... plonk!
>
> st. b.

Uwaga Mariusza o cytowaniu dotyczy znaczników po lewej stronie listu. Poogladaj sobie
uważnie posty to zrozumiesz o co chodzi.
G.

6. Data: 2000-09-06 18:42:02

Od: "Stefan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Dziewulski napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...onet.pl>...

>Uwaga Mariusza o cytowaniu dotyczy znaczników po lewej stronie listu.
Poogladaj sobie
>uważnie posty to zrozumiesz o co chodzi.
>G.

Akurat - mysle, że to jest najmniej istotne w jego postach.
a niezaleznie od _takich_ znaczników to juz nie widać, że to cytat i nic
zrozumieć nie mozna?
Rozum pewnie jeszce nie wrócił z wakacji...

st.b.

7. Data: 2000-09-06 19:32:21

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan wrote:

> Akurat - mysle, że to jest najmniej istotne w jego postach.
> a niezaleznie od _takich_ znaczników to juz nie widać, że to cytat
> i nic zrozumieć nie mozna?

Dokładnie. Te znaczniki mogą np. służyć do tego, żeby cytat był
w innym kolorze. Tak ciężko to zrozumieć?

> Rozum pewnie jeszce nie wrócił z wakacji...

Ach! To dlatego nie rozumiesz?

Read The Friendly FAQ!
http://www.geocities.com/tsca.geo/czytniki = http://www.czytniki.w.pl
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@i...net.pl

8. Data: 2000-09-06 20:04:03

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> writes:

> Uwaga Mariusza o cytowaniu dotyczy znaczników po lewej stronie listu. Poogladaj
sobie
> uważnie posty to zrozumiesz o co chodzi.
> G.

To chyba ponad jego sily, on umie tylko sprawdzic w slowniku
jez. polskiego co znaczy wyraz cytowanie :)

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

9. Data: 2000-09-06 20:06:10

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Stefan" <b...@p...com> writes:

> Akurat - mysle, że to jest najmniej istotne w jego postach.
> a niezaleznie od _takich_ znaczników to juz nie widać, że to cytat i nic
> zrozumieć nie mozna?
> Rozum pewnie jeszce nie wrócił z wakacji...

Nie widac. Nie zapominaj ze to grupa dyskusyjna a nie prywatny mail
gdzie kazdy pamieta co napisal i potrafi rozpoznac.

jesli posty czyta wiecej osob i maja lity tekst nie oddzielony zadnymi
znaczkami cytowania (z zaznaczeniem kto co pisal) to skad maja
wiedziec ktora osoba co napisala?

Zreszta, wez Ty sobie poczytaj netykiete...

10. Data: 2000-09-06 20:44:42

Temat: Re: ... bo ktoś mnie potrzebuje ---> M. Grzeca. [Gdzie tam, ja cie nie potrzebuje. ;) mg]
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sep 2000, Miros/law `Jubal' Baran wrote:

> Mariusz, gratulacje. Taki ładny plonk. ;->

mam za soba 26h. siedzenia nad klawiatura (z malymi przerwami)
w zwiazku z czym moj umysl jest w tej chwili rownie lotny, jak
pingwin. wiec nie rozumiem co napisales ;) mam sie cieszyc (jak
glupi) z gratulacji, czy tez X-Notice: sie sprwdzil? :-/

zdrowka,
moroniusz.

--
/"\
\ / ASCII RIBBON CAMPAIGN Mariusz K. Grzeca
X Against HTML Mail and News m...@s...mimuw.edu.pl
/ \ ICQ UIN: 5307148

Zakochałem sie w M-A
Pancerz, któremu na drugie egoizm