bog nie istnieje

1. Data: 2010-06-25 16:46:18

Temat: bog nie istnieje
Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i dobra, jak bedziesz w piekle to ta wiedza nie bedzie ci potrzebna
hehe

2. Data: 2010-06-25 23:00:45

Temat: Re: bog nie istnieje
Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 18:46, MiReK <r...@a...pl> wrote:

> no i dobra, jak bedziesz w piekle to ta wiedza nie bedzie ci potrzebna
> hehe

Prowokator jesteś, a właściwie próbujesz nim być.

hehe...

Jeśli Bóg nie istnieje, to piekło też nie istnieje.

Jakie więc wnioski wynikają tego co napisałeś? ;)

k.

3. Data: 2010-06-25 23:06:01

Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie więc wnioski wynikają  tego co napisałeś? ;)

... z tego... co napisałeś?

k.

4. Data: 2010-06-26 07:24:24

Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 01:00, koleszka <k...@o...eu> wrote:

> Prowokator jesteś, a właściwie próbujesz nim być.
>
> hehe...
>
> Jeśli Bóg nie istnieje, to piekło też nie istnieje.

Bog moze nie istnieje ale istnieje sacrum na ziemii, a w piekle nie ma
sacrum. hehe :>

5. Data: 2010-06-26 08:07:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

>Bog moze nie istnieje ale istnieje sacrum na ziemii, a w piekle nie ma
>sacrum. hehe :>

Pisz dalej, ponoc nawet stado malp potrafi napisac na maszynie Hamleta,
kwestia ich liczby i dostepnego czasu.

6. Data: 2010-06-26 09:50:48

Od: MiReK <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 10:07, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
yqj.googlegroups.com...

> Pisz dalej, ponoc nawet stado malp potrafi napisac na maszynie Hamleta,

nie drwij z hamleta

7. Data: 2010-06-28 11:25:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Jun 2010 00:24:24 -0700 (PDT), MiReK napisał(a):

> Bog moze nie istnieje ale istnieje sacrum na ziemii, a w piekle nie ma
> sacrum. hehe :>

Wypowiedzi ludzi, którzy nie wiedzą, o czym piszą, dają mi przerażający
obraz powszechnej ignorancji i wynikających z niej zagrożeń...

jak
Rotary
Co tam panie w Afganistanie
NIKT NIE JEST...