Re: boje sie burzy

1. Data: 2000-06-16 06:56:42

Temat: Re: boje sie burzy
Od: m...@p...arena.pl (Ewa S) szukaj wiadomości tego autora

Saanale <s...@p...fm> writes:

[byl tu wierszyk, ale ucielam, bo okropny!!!]

tzn wierszyk jak wierszyk, ale wzbudzal u mnie baaardzo niedobre
emocje...

Saanale Ty sadystko!!!! :-)
ale i tak Cie lubie

pozdrawiam
EwaS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-16 18:38:46

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ewa S wrote:

> Saanale Ty sadystko!!!! :-)
> ale i tak Cie lubie
:-))))
Ja też Cię lubię:-))) i dlatego bardzo bym chciała, abys pozbyła się
tego problemu:-(((. Życzę Ci tego z całego serca!!!....i przepraszam za
ten okropny wiersz....
saanale

dziedziczenie
prosba