Re: bol glowy

Data: 2002-03-15 10:13:05
Temat: Re: bol glowy
Od: Tunia <t...@c...com>

Pewnego dnia, a był to Fri, 15 Mar 2002 10:10:37 +0100, Mich
<M...@c...pl> napisał/a:

(..)

>Moj szef...gdy zobaczyl mnie kolejny dzien bez usmiechu postanowil mnie
>wyslac na wizyte do kregarza.
>Zna kregarza w Namyslowie do ktorego sam jezdzi. "Niestety" jestem z
>Wroclawia:)
>Tylko czy dyskretne zmiany zwyrodnieniowe w stawie miedzykregowym
>c7-Thi" to faktycznie poprzestawiane kregi? Mam watpliwosci czy na zmiany
>zwyrodnieniowe kregarz jest
>w stanie cos poradzic? Tak sobie wlasnie przypomnialam,ze przed wystapieniem
>tych boli jakis czas
>cierpla mi szyja...sadzilam ze to od ciaglego siedzenia przed komputerem.
> [...]

od ciaglego siedzenie przed komputerem rzeczywiscie cierpnie szyja a
takze jest mozliwe doprowadzenie do takich zmian.
to co zrobi kregarz to bedzie wstawienie kregow na swoje miejsce..
to wystarczy :)

a potem trzeba juz tylko dbac o kregoslup:)

--
~ tunia ~
~ t...@c...com ~