bol glowy przy schylaniu sie

1. Data: 2003-10-30 08:48:12

Temat: bol glowy przy schylaniu sie
Od: "cetka ." <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

od kilku dni boli mnie glowa. w ciagu dnia lekko cmi, ale bol znacznie sie
zwieksza przy schylaniu sie. nie wiecie, co to moze byc takiego? cisnienie
mam w normie.

2. Data: 2003-10-30 08:53:59

Temat: Re: bol glowy przy schylaniu sie
Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cetka ." <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> od kilku dni boli mnie glowa. w ciagu dnia lekko cmi, ale bol znacznie sie
> zwieksza przy schylaniu sie. nie wiecie, co to moze byc takiego? cisnienie
> mam w normie.

jeden z objawow zapalenia zatok.
ale chyba nie tylko.
moze idz do lekarza? tak na wszelki wypadek?

pozdrawiam
Iwona(bioraca kolejne leki zeby bole glowy zlikwidowac- w tym drugi
antybiotyk na zatoki)

3. Data: 2003-10-30 14:28:50

Od: "cetka ." <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

iwona <1...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> pozdrawiam
> Iwona(bioraca kolejne leki zeby bole glowy zlikwidowac- w tym drugi

iwonko, skoro sie na to leczysz, to wiesz - jakie sa jeszcze objawy zapalenia
zatok? bo mnie tylko ta glowa boli, nic wiecej...

4. Data: 2003-10-30 18:01:33

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tętniak daje takie objawy.
Czego nie życzę.
pozdrawiam
barbarella

5. Data: 2003-10-30 18:02:11

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> iwonko, skoro sie na to leczysz, to wiesz - jakie sa jeszcze objawy
zapalenia
> zatok? bo mnie tylko ta glowa boli, nic wiecej...

wiesz.. u mnie to wyglada dosc nietypowo wiec nie powiem..
u mnie glownym objawem sa bardzo silne bole glowy- przy schylaniu takze-
wtedy to mi glowa cala pulsuje
do tego mam troche zapchany nos i takie inne.

nie opisze Ci dokladnych objawow, ale moge Ci powiedziec ze jesli to zatoki
to musisz wyleczyc bo to wcale nie jest hop-siup
i nieleczone moze byc dosc niebezpieczne(jelsi sie okaze ze moje bole glowy
to na pewno zatoki to powiem Ci ze przez ten bol wyladowalam w szpitalu z
podejrzeniem zapalenia opon mozgowych
:(

ja radze Tobie isc do lekarze i upewnic sie co to jest
powodzenia!
Iwona

ciąża- problem. kto wie?
lampa antydepresyjna - czy jest cos warta?
Centrum Onkologii na Ursynowie
HBs dodatni i ciąża
Nadczynność ślinianki