ból kręgosłupa

1. Data: 2005-12-07 08:57:56

Temat: ból kręgosłupa
Od: "C&C" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam czy ktoś mógłby mi powiedzieć co się stało i co mam robić z
moim kregosłupem. W sobotę rano obudził mnie ból kręgosłupa taki zatykający
prawie chwilami dech w piersiach i caly dzień chodziłem wyprostowany jak
tyka i w dodatku przechylony w prawą stronę. Wcześniej miałem coś takiego
pare lat temu po dzwiganiu jesienią na dworze belek drewna, ale wtedy
przeszło mi po 2-uch dniach a dzisiaj juz jest środa a ja ciągle czuję w
plecach ból już nie tak jak w sobotę ale jakbym coś dzwignął to zaraz by mi
wróciło i cały czas odczuwam jakby "strzykanie", "pykanie" kręgosłupa. Co
prawda moja praca w hurtowni gdzie często jestem zmuszony przenieść coś
ciężkiego może źle wpływać na kręgosłup ale ja mam dopiero 24 lata i 84kg
wagi przy 189cm wzrostu. Teraz siedzę na chorobowym urlopie z plecami
nasmarowanymi Voltarenem i poduszką elektryczną na plecach i czekam aż ból
minie. (tyle tylko że nie chce minąć) Proszę napiszcie czy to nagrzewanie
może pomuc czy zaszkodzić i co powinienem zrobić poza chodzeniem na basen.

Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi
Wojtek

2. Data: 2005-12-07 12:25:13

Temat: Re: ból kręgosłupa
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> może pomuc czy zaszkodzić i co powinienem zrobić poza chodzeniem na basen.

W ciemno to naciągnąłeś jakiś mięsień bądż więzadło. Ale to oczywiście
hipoteza. Powinienieś udać się do doświadczonego fizjoterapeuty, który:
a) obejrzy cię i postawi diagnozę
b) powinień spowodować, że wyjdzesz od niego wyprostowany
c) wskaże ćwiczenia na przyszłość, aby zminimalizowac prawdopodobieństwo
urazów (basen pewnie też).
d) nauczy cię prawidłowego wykonywania czynności i postawy - cel jak wyżej.

Niektórzy bedą Cię wysyłali do ortopedów bądź neurologów ale jak na mój gust
ciężko zaprawionego pacjenta to w tej chwili strata czasu dla Ciebie.

3. Data: 2005-12-07 13:28:53

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam lek DicloDuo 250mg, ma on bardzo dobre działanie przeciwzapalne i
przeciwbólowe.
Oczywiście tylko z przepisu lekarza........

Dr.Endriu

4. Data: 2005-12-07 14:14:32

Od: "5" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma to jak diagnoza na odległość.Nikt nie zaproponował zdjęcie RTG.AQ
przecież może to być poważna choroba np.kręgozmyk.

5. Data: 2005-12-08 23:22:39

Od: "Capture" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma to jak diagnozować na podstawie RTG, a może zanim wyślesz kogokolwiek
na jakiekolwiek badanie obrazowe zastanowisz się nad zebraniem prawidłowego
wywiadu?
Na podstawie tych kilku zdań nie ma najmniejszego cienia podejrzeń w
kierunku kręgozmyku, no cóż ale przecież naświetlanie podczas wykonywania
RTG nie boli i "nie szkodzi".

6. Data: 2005-12-30 14:07:03

Od: uhu <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli jesteś w Warszawie to wybierz się do Fizjoterapeuty Roberta .
Przyjmuje w Franclin Medical Center na ul. Herbsta. metro stokłosy

Zapewniam że od niego napewno wyjdziesz prosty - gość jest niezły zna
się na tym co robi, a przedewszystkim leczy a nie zaleca lampy i takie
tam pierduły. Mi pomógł.

Badanie
Stany zapalne mięśni głowy
szybkie pytanie