Re: ból kręgosłupa - pomocy

From: "Karmakoma" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ból kręgosłupa - pomocy
Date: Fri, 19 Sep 2003 10:14:10 +0200

Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bkcu1o$m8k$1@news.onet.pl...
> nie mam rtg ........
> teraz jak nie pomoze ten diadynamik (jonoforeza) to ide jeszcze
> raz do lekarza i moze pojde na jakies zdjecie .......
> mam nadzieje ze jakos to bedzie mozna jeszcze wyleczyc,
> a z skąd wiesz że to dysk. Moge biegac, robic przysiady ....
> tylko po prostu mam jakiś ucisk. To moze być dys ?

moze... na rtg nie zawsze wychodzi to, ze dysk wypadl.. u mnie na rtg nie
bylo widac, tylko dopiero na rezonansie magnetycznym.. a to, ze mozesz robic
przysiady moze swiadczyc o tym, ze dysk calkiem Ci nie wypadl tylko sie
wysunal...

> Sama pani neurolog nie wie co to jest, to z skad ja mam wiedziec .....

zmien neurologa...

> [...]
> to mam ten ucisk i prawą nogę do dołu mnie boli.
> Na początku bolała mnie lewa noga jak dostałem jakieś mocne zaszczyki
> to prawa przestała i od tego czasu boli mnie lewa noga o co chodzi.
> Niedawno juz niby mi przeszło, nic mnie nie bolało ale jak byłem nad woda
> grałem w piłke
> i po skakaniu znowu ból wrócił. Czy to moze naprawde być dysk .....
> Dodam że mam 25lat, chodziłem na siłownie i nigdy raczej nie robiłem
zadnych
> cwiczen
> na kregosłup chodzi o jakies tam przysiady ze sztagą, wiec nie mogłem

to, ze nie robiles przysiadow ze sztanga nie znaczy, ze nie mogl Ci wypasc
dysk.. ja na silownie nie chodzilam.. a wystarczylo ze tramwaj gwaltownie
zahamowal i lup - dysk wypadl... nawet nie wiedzialam przez pare miesiecy,
ze to wina kregoslupa a nie zapalenie nerwu..

pozdro.

Karma.