ból po leczeniu zebów

11. Data: 2010-08-28 16:34:41

Temat: Re: ból po leczeniu zebów
Od: "Strachu S." <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fluor ma za zadanie w takich wypadkach neutralizacje wiertla - rozpusci je, o
> ile nie odsunelo sie za daleko. Ale stracisz tez fragment kosci
> miedzyciemieniowej /Os Interparietale/.

Na pocieszenie powiem, ze jest metoda alterntywna:

Mozna wprowadzic silny magnes neodymowy przez nos i w ten sposob probowac
usunac wiertlo.
Niestety nie mozesz miec impalntow, bo te tez zostana usuniete.

Strachu S.

12. Data: 2010-08-29 12:25:17

Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Strachu S." napisał:

> [...]
> usunac wiertlo.
> Niestety nie mozesz miec impalntow, bo te tez zostana usuniete.

to fszystko poważnie?:O)
bo wygląda to na jakąś fantastykę:O0

13. Data: 2010-08-29 17:31:27

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to fszystko poważnie?:O)
> bo wygląda to na jakąś fantastykę:O0

Zupelnie powaznie:

jestem krajowym konsultantem ds. stomatologii zachowawczej i estetycznej przy
zespole doradcow prezydenta.
I wypowiadam sie jako biegly sadowy z zakresu impalntologii i chirirguii
szczekowo-twarzowej.

A zainteresowanego jeszcze raz przestrzegam przed nieumiejetnym uzyciem silnych
magnesow neodymowych (wprowadzanie per cavum nasi):
moga one spowodowac przyciaganie metalowych przedmiotow znajdujacych sie w
poblizu - i tak, gdy magnesem wykonuje sie operacje mozna zostac uderzonym w
glowe np. przyciagnietym z kuchni widelcem albo garnkiem.

Starchu S.

14. Data: 2010-09-01 22:01:18

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Me(L)Isa <j...@a...pl> napisał(a):

> (...)

> przeczekać? - KOLEJNE kilka tygodni? -

tak.

i.

15. Data: 2010-09-08 23:31:57

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kacha" <.@.> napisał w wiadomości
> [...]
> zadwrazliwosc zebow na środek, jakim zeby byly wytrawiane (ale pierwszy
> raz w zyciu mi sie cos takiego zdarzylo), wlozyla tam jakies lekarstwo
> ponoc, posmarowała fluorem, i juz. Jesli nie pomoze, to mam sie zglosic
> ponownie na to samo, mozliwe, ze kilka razy. Po ostatniej wizycie niewiele
> sie zmienilo, jesli nie nic - jak bolalo, tak boli. Nie jestem np. w
> stanie wlozyc nici dentystycznej miedzy te zeby, bol jest straszny. Przy
> ucisku boli tez jak wczesniej, i nie wiem, co robic. Czy zaufac
> dentystce...? Spotkal sie ktos z czyms takim??

Reklamuj. Ja tak miałem po leczeniu kanałowym na 3ci dzień mi gębę
rozsadzało.
Rozwiercili = przeszło. Zakończyli leczenie= do dziś spokój.

Feromon

Potrzebna dobra diagnoza.
Klinika nadciśnienia-pilnie poszukuje
hormon wzrostu u dorosłego