bol przy oddawaniu moczu

1. Data: 2003-09-12 13:05:31

Temat: bol przy oddawaniu moczu
Od: "Karmakoma" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam od kilku dni duze bole przy oddawaniu moczu (w jego koncowej fazie).
myslalam, ze to przeziebienie.. ale nie przechodzi.. co to moze byc? i czy
powinnam udac sie z tym do lekarza, zrobic jakies badania (jakie? - bo moj
lekarz 1szego kontaktu to idiota i pyta sie pacjentow co im przepisac...)?

pozdro.

Karma.

2. Data: 2003-09-12 13:41:30

Temat: Re: bol przy oddawaniu moczu
Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najprawdopodobniej to zapalenie cewki moczowej
mi lekarz rodzinny przepisał Cipronex i przeszło
dodatkowe badnia nie były konieczne.
tak było w moim przypadku, ale może warto zrobić analizę moczu??
niech się ktoś jeszcze wypowie.....

pozdrawiam
misiaola

Użytkownik Karmakoma <o...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjsgb4$m5v$...@i...gazeta.pl...

3. Data: 2003-09-12 13:48:38

Od: "Karmakoma" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiaola" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dodatkowe badnia nie były konieczne.
> tak było w moim przypadku, ale może warto zrobić analizę moczu??

dzieki :-).. a pamietasz moze jak dlugo trwalo wyleczenie?

pzdr.

K.

4. Data: 2003-09-12 13:51:54

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ból ustąpił po 1-2 dniach
kurację trzeba było dokończyć - tzn skończyć opakowanie (do 2-ch tygodni)
skuteczny był też Cipropol (10 tabletek - łykac jedną co 12 godz.)
oczywiście na receptkę.

napisał:bjsiru$2vl$...@i...gazeta.pl...

5. Data: 2003-09-12 13:54:27

Od: "Karmakoma" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kurację trzeba było dokończyć - tzn skończyć opakowanie (do 2-ch tygodni)
> skuteczny był też Cipropol (10 tabletek - łykac jedną co 12 godz.)

dzieki wielkie za pomoc :-)))

duzo zdrowka zycze:-)))

K.

6. Data: 2003-09-12 13:56:54

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze mi się przypomniało...
możesz spróbować niebieskie tabletki Herbapolu "Urosept" - bez recepty!!
jest to roślinny lek o działaniu odkażającym drogi moczowe.
łykać 2 tabletki 3 razy dziennie.

7. Data: 2003-09-12 14:23:16

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> możesz spróbować niebieskie tabletki Herbapolu "Urosept" - bez recepty!!
> jest to roślinny lek o działaniu odkażającym drogi moczowe.

polecam Urosep jak poprzedniczka,jechałam na tym przez 2 miesące ciąży
działał przez pierwsze 2 tygodnie póżniej juz mniej ale ok.
poza tym nieśmiertelny Furagin ale juz na receptę
zycze zdrówka
p.

8. Data: 2003-09-12 14:30:01

Od: "Karmakoma" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> możesz spróbować niebieskie tabletki Herbapolu "Urosept" - bez recepty!!
> jest to roślinny lek o działaniu odkażającym drogi moczowe.

dzieki, ale wybiore sie jednak do lekarza. potrzebuje szybkiej i skutecznej
pomocy.

K.

Skierowanie
toksyna osy - antybiotyki?
terapia chelatowa ?
Anemia w ciąży
zbijanie goraczki i leki na przeziebienia