ból w klatce piersiowej

1. Data: 2003-10-01 09:02:21

Temat: ból w klatce piersiowej
Od: "hansel" <...@...as> szukaj wiadomości tego autora

witam,
od jakiegos czasu odczuwam czasami dosyc intenesynwy bol w klatce
piersiowej, na srodku w dolnej czesci mostka, nie moge tego dokladniej
opisac ale mi kojarzy sie z tym jakby mnie cos tam sciskalo, pojawia sie
przewaznie po poludniu i ostatnio zauwazylem ze zaczelo sie pojawiac
czesciej, jak sie poloze i gleboko pooddycham to powoli przechodzi

pzdr,

2. Data: 2003-10-01 13:23:30

Temat: Re: ból w klatce piersiowej
Od: "Maciej Panczykowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie to wygląda na ból wieńcowy, a takiego się nie bagatlizuje tylko się
idzie do kardiologa.

--
Maciej Panczykowski
m...@w...pl

3. Data: 2003-10-01 16:32:35

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"hansel" <...@...as> writes:

> od jakiegos czasu odczuwam czasami dosyc intenesynwy bol w klatce
> piersiowej, na srodku w dolnej czesci mostka, nie moge tego dokladniej

To oczywiscie moze byc co najmniej kilka roznych chorob, ale
najbardziej pasuje na chorobe wiencowa serca, czy jak to sie tam
fachowo nazywa. Samo nie przechodzi i wymaga specjalistycznego
leczenia - im wczesniej, tym lepiej. Idz do kardiologa, niech ci zrobi
EKG i co tam trzeba. Bagatelizowac nie wolno.

MJ

4. Data: 2003-10-01 18:43:51

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Oct 2003, Michal Jankowski wrote:

> To oczywiscie moze byc co najmniej kilka roznych chorob, ale
> najbardziej pasuje na chorobe wiencowa serca, czy jak to sie tam

Na podstawie tego opisu nie powiedzialbym tego
jednoznacznie - innymi slowy trzeba isc z tym pilnie do lekarza
celem rostrzygniecia przyczyny

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Miód bakteriobójczy?
zarost - jak oslabic, zmiekczyc, usunac?
dobry neurolog dziecięcy w Lodzi?
zawalił nam się świat
sigmoidoskopia sto pytan do.. ;-)