bola oczka

1. Data: 2006-09-01 09:29:41

Temat: bola oczka
Od: "faRED" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie o mojądolegliwość. Od parunastu lat pracuje dosyć intensywnie
przy komputerze. od paru miesięcy mam dolegliwość polegającana tym że jak
długo siedze przy monitorze komputerowym (obojętnie czy CRT czy LCD) to
zaczynam słabo widzieć, wszytko mi się rozjeżdża. Jeżeli nie patrze przez
chwile na monitor to znowu wzrok się poprawia na para minut. Jest to bardzo
uciążliwa dla mnie dolegliwość.
Co powinienem zrobić ?
Nosze okulary cylindry + 0,5 , 1,0 i mam astygmatyzm.
CZy powinienem zmienić szkła korekcyjne czy eż powinienem mieć drugie
okulary mocniejsze i zmieniać gdy zaczyna występować moja dolegliwość

2. Data: 2006-09-01 11:45:55

Temat: Re: bola oczka
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "faRED" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> CZy powinienem zmienić szkła korekcyjne czy eż powinienem mieć drugie
> okulary mocniejsze i zmieniać gdy zaczyna występować moja dolegliwość

Ewentualna zmiana szkieł może, ale nie musi pomóc.
Trzeba na pewno iść do okulisty po zmianę szkieł.
Dolegliwości, które masz są związane bardzo ściśle z dietą.
Skóra i oczy są traktowane przez mózg po macoszemu w tym sensie, że są na
"szarym końcu" odzywiane.
A więc przy złej diecie, moga następować choroby oczu (m.in. jaskra) i
choroby skórne, np. łuszczyca, opryszczki, chrosty na twarzy, rękach itd.
Pozdrawiam Jurek M.
Owszem, częste siedzenie przy komputerze może wywoływać takie objawy, ale
nie jest to przyczyna bezpośrednia, tylko pośrednia.
Ja mam astygmatyzm, szkła +10 (oczy po operacji w dzieciństwie na wskutek
wypadku).
Przy komputerze siedzę często po kilkanaście godzin, nawet do 18 godz (od 9
lat). Nie wiem co to są dolegliwości oczu ani przemęczenie oczu.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-09-03 19:59:59

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przy komputerze siedzę często po kilkanaście godzin, nawet do 18 godz (od
> 9 lat). Nie wiem co to są dolegliwości oczu ani przemęczenie oczu.

Ty który tak dba o prawidłowe odżywianie i odpoczynek nie śpisz 8 godz na
dobe?
A ja tak wierzyłem w twoje poprzednie posty. Zrujnowałeś moją wiarę w
człowieka.

--
PawełJ

Megace
wyposażenie apteki
Koszt badań klinicznych/rejestracji leku
prośba o interpretację wyników morfologii
MEDYCYNA KOMPLEMENTARNA