MEDYCYNA KOMPLEMENTARNA

1. Data: 2006-08-31 15:25:10

Temat: MEDYCYNA KOMPLEMENTARNA
Od: c...@t...pl (xxx) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, których interesuje Medycyna Naturalna- Komplementarna!

Polska Medycyna Komplementarna jest połączeniem medycyny chińskiej,
tybetańskiej, filipińskiej i zakaukaskiej z rzetelną nauką i najnowszymi
osiągnięciami nauki medycznej.
W Centrum Medycyny Komplementarnej stosowane jest leczenie holistyczne
postrzegające człowieka jako całość z ustaleniem etiopatogenezy (przyczyny
choroby), z diagnozą kirlianowską i irydologiczną polegającą na 3 do 6
wizyt w ciągu miesiąca.
Centrum Medycyny Komplementarnej w Gliwicach leczy wyłącznie przypadki
trudne, choroby przewlekłe oraz te, w których medycyna akademicka jest
bezsilna.
Skutecznie usuwa takie dolegliwości jak:
nerwice, depresje, tarczyce, migrene, choroby kręgosłupa, zaburzenia
ruchu, choroby układu moczowego (wysiłkowe nietrzymanie moczu,
częstomocz, skurczomocz, moczenie nocne, zakażenia dróg moczowych),
impotencja, prostata, choroby układu oddechowego, krążenia i trawiennego.
Centrum zapewnia natychmiastowy efekt terapeutyczny, ratunek we wszystkich
dolegliwościach stosując leczenie najnowszymi urządzeniami
laserowo-magnetycznymi, elektroakupunkturę, akupresurę, koloroterapię
psychoanalizą video-komputerową z psychokorektą i wiele innych metod
dających znakomite efekty w leczeniu. Centrum opiera się na medycynie
naturalnej dzięki temu ma najlepsze warunki dla osób potrzebujących pomocy.
Jeśli uznasz, że potrzebujesz pomocy--zadzwoń tel. 032/332 64 48 lub
kom. 0 602 249 053

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

2. Data: 2006-09-01 08:04:22

Temat: Re: MEDYCYNA KOMPLEMENTARNA
Od: "tom" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "xxx" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

uzytkwonik "xxx" to oczywiscie ten sam co nie tak dawny "zxc",
zmienil email ale identyczna tresc wyslal wczoraj na watek
" CENTRUM MEDYCYNY KOMPLEMENTARNEJ"

temu panu oczywiscie dziekujem juz i niech to do niego dotrze wreszcie,
po pierwsze dlatego, ze spamuje grupe,
po drugie dlatego, ze polaczenia "woodoo" (tak w przenosni)
z komputerem to nadal jest "woodoo"

Tomek

PS
>psychoanalizą video-komputerową z psychokorektą i wiele innych metod

prosze sie samemu udac na ta "psychokorekte"

> [...]
> zaburzenia ruchu, choroby układu moczowego (wysiłkowe nietrzymanie moczu,
> częstomocz,skurczomocz, moczenie nocne, zakażenia dróg moczowych),

to ja dziekuje, jak wy usuwacie tarczyce i prostate bo je uwazacie za
dolegliwosci ;)

3. Data: 2006-09-01 11:43:52

Od: "zdzieb" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bla, bla, bla...
A tak nb, do czego jest ona Komplementarna?

MZ

Przedstawiciel Medyczny
Zaburzenia rytmu - jak leczyć
Samolot: dziwne skurcz na czole?