zespół raynaud

1. Data: 2006-08-30 20:41:05

Temat: zespół raynaud
Od: "Marcin" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie cierpię na zespół Raynaud - uczulenie na zimno, palce u rąk
robię się białe, mam to już chyba z 4lata.. Jest to dość nietypowe, bo
jestem dość młody 24L, choroba ta atakuje z tego co się dowiedziałem starsze
osoby i to w dodatku płci damskiej.
Do rzeczy - chciałbym zacząć się jakoś leczyć pod opieką dobrego lekarza
specjalisty, mieszkam w Warszawie. Czy ktoś może doradzić mi gdzie mogę się
zgłosić ?

2. Data: 2006-08-31 10:00:03

Temat: Re: zespół raynaud
Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjalisty, mieszkam w Warszawie. Czy ktoś może doradzić mi gdzie mogę się

ta choroba nie zależy od wieku mogę Cię pocieszyc.Tez mi to dokucza a
najbardziej zimą jak mimo grubych rękawiczek palce bieleja i nic nie moge
zrobic. Byłam u lekarza i dał mi do zrozumienia że tego całkowicie nie wyleczę
tylko moge złagodzic objawy przez branie tabletek rozszerzajacych drobne
naczynka włosowate. Przestaniesz brac i wszystko od nowa dokucza. Dostałam
receptę ale tych tabletek nie wykupiłam bo szkoda żołądka ale wyczytałam o
domowym sposobie wkładania dłoni na przemian do ciepłej a nastepnie do zimnej
wody i to poskutkowało. Na zime kupuje dodatkowo krem do zimnych dłoni i tez
uważam że jest bardzo dobry.

3. Data: 2006-09-01 07:37:26

Od: "Marcin" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zimnej
> wody i to poskutkowało. Na zime kupuje dodatkowo krem do zimnych dłoni i

dzięki za informacje, też wyczytałem o sposobie "biofeedback" czyli
wkładanie rąk do ciepłej i zimnej wody, czy to Ci jakoś pomogło? Jak długo
musiałaś ćwiczyć tą metodę?
Leczyłem się też jakimiś lekarstwami ziołowymi lecz nie pomogły..
Zainteresuję się tym kremem

4. Data: 2006-09-01 08:16:23

Od: "wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zainteresuję się tym kremem
>
> tą kapiel zmienno-cieplną stosuję sobie co roku na jesień jak juz zaczyna
byc chłodniej i naprawdę przez zimę duzo mi lepiej. Potem sobie powtarzam
jeszcze w zimie jak mam czas i chęci do moczenia rąk.
Kiedys w pracy zrobiłam sobie serie kapieli kwasowęglowych i tez na długo
miałam spokój.

5. Data: 2006-09-01 20:25:22

Od: "Marcin" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze w zimie jak mam czas i chęci do moczenia rąk.
> Kiedys w pracy zrobiłam sobie serie kapieli kwasowęglowych i tez na długo

Dzięki za informację, też tego spróbuję! :)

pneumokoki
wynik badania surowicy 11 krotnie przekracza normę- 950iu/ml
Tabletki zatrzymujące krwawienie
Interpretacja wyniku badania.
Lęk wysokości? [dlugie]