boląca pięta

1. Data: 2004-03-24 09:58:16

Temat: boląca pięta
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Już od kilku miesięcy z przerwami boli mnie bardzo pięta. Miałam robiony RTG
ale nic nie wykazał, ortopeda mnie badał i mówi że to nie ścięgno achillesa
ani podeszwowe bo by bolało przy naginaniu stopy a mnie boli tylko przy
stąpaniu a czasem nawet samoistnie jak noga leży. Ból jest dokuczliwy, na
obcasach chodzi mi się lepiej.
Czy ktoś ma jakieś sugestie co z tym robić?
Jakieś okłady? Pięta czasem jest trochę obrzmiała i cieplejsza.
pozdrawiam i z góry dziękuję
agatka

2. Data: 2004-03-24 11:16:27

Temat: Re: boląca pięta
Od: "Andrzej" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
ja sądzę że to są po prostu ostrogi piętowe --ból podczas chodzenia> ostroga
wbija się w tkanki miękkie > obcasy--chodzisz na śródstopiu i odciążasz
pięte dlatego nei boli tak bardzo.Zrób RTG I najlepiej na fizykoterapię>
ultradzwięki polecam
pozdrawiam

3. Data: 2004-03-24 11:37:01

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wbija się w tkanki miękkie > obcasy--chodzisz na śródstopiu i odciążasz
> pięte dlatego nei boli tak bardzo.Zrób RTG I najlepiej na fizykoterapię>

Możesz zrobić, ale to niewiele pomaga. Natomiast specjalne wkładki
ortopedyczne na ostrogi - jak najbardziej tak. Ale jeśli to ostrogi to RTG
powinien to pokazać
Pozdr. - Agnieszka

4. Data: 2004-03-24 12:29:29

Temat: Odp: boląca pięta
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obcasach chodzi mi się lepiej.
> Czy ktoś ma jakieś sugestie co z tym robić?
> Jakieś okłady? Pięta czasem jest trochę obrzmiała i cieplejsza.

Ja mialam kilka lat temu takie same objawy i RTG nie wykazalo ostrog
pietowych. Tak wiec do dzis nie wiem, co to jest, ale nauczylam sie z tym
zyc, bo ani zastrzyki z jakims srodkiem przeciwzapalnym nie pomogly, ani
fizykoterapia.
Mam nadzieje, ze Tobie uda sie z tego wyleczyc.
Pozdrawiam.
Basiek.

5. Data: 2004-03-25 06:51:52

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy pięta była spuchnięta? Czy bolało Cię też samoistnie, np. przy
leżeniu?
agatka
Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
wiadomości news:c3ruuj$1pq$1@topaz.icpnet.pl...

6. Data: 2004-03-25 14:21:13

Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy pięta była spuchnięta? Czy bolało Cię też samoistnie, np. przy
> leżeniu?
> agatka

Moja pieta nie byla spucnieta, ale zdarzalo sie, ze pobolewala nawet, gdy
jej nie uciskalam, tzn przy lezeniu.
Na poczatku ortopeda podejrzewal, ze sie uderzylam, potem, ze to ostroga
pietowa, a w koncu sam juz nie wiedzial co to jest i wyslal mnie na
fizykoterapie. Jednak to tez nie pomoglo.
Od tego czasu nie mam ani jednej pary butow bez tzw podpietek (takie miekkie
wkladki po piete) i dzieki temu chodzi mi sie o wiele wygodniej.
Pozdrawiam.
Basiek.

7. Data: 2004-03-26 15:24:45

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

A te wkładki to jak konkretnie wyglądają (są na całą stopę?)i gdzie można je
kupić?
wiadomości news:c3ups0$iab$1@topaz.icpnet.pl...

8. Data: 2004-03-26 16:33:22

Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A te wkładki to jak konkretnie wyglądają (są na całą stopę?)i gdzie można
je
> kupić?
> agatka

To wyglada troche tak, jak kiedys korki do butow. Sa tylko po pięte.
Widzialam, ze Scholl takie robi, ale sa dosc drogie. Ja ostatnio kupilam
kilka par w Deichmanie po 6 zl i sa bardziej miekkie niz Scholla, co mnie
bardziej odpowiada - im bardziej miekkie, tym wygodniej mi sie chodzi).
Kupic je mozna tez w marketach i sklepach obuwniczych, tzn wszedzie tam,
gdzie sprzedaja np sznurowadla, wkladki do butow itp.
Czasami takie wkladki mozna tez kupic u ulicznych sprzedawcow sznurowadel.
Pozdrawiam.
Basiek.

9. Data: 2004-03-31 11:08:28

Od: "Sebastian Smolarczyk" <sX.smolarczykX@remove_this_and_X.uposX.comX.plX> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moja zona ma bardzo podobne objawy (wlasnie mialem pisac wlasnego posta z
takim pytaniem).
Ortopeda zalecil jej jakies wkladki ortopedyczne - kawalek korka z okraglym
otworem pod pieta.
Niestety nic nie daja - boli dalej. Stad moje pytania:

1. Czy te wkladki, o ktorych piszesz to jest cos podobnego (tylko pod piete,
z dziurka na srodku)?
2. Czy dobrze zrozumialem, ze zyjesz z tym od kilku lat ? Czy przez caly ten
czas bola Cie piety? Jak wyglada sprawa chodzenia na dalsze trasy (np. wypad
w gory)? Innymi slowy - czy jest cos, czym moglbym pocieszyc kogos, kogo
prawdopodobnie czeka to samo?
3. Czytalem kiedys, ze taki bol moze byc spowodowany poczatkowa faza
osteoporozy (nawet u mlodych ludzi). Czy jakis lekarz cos o tym wspominal?

Pozdrawiam
Sebastian

10. Data: 2004-03-31 11:52:42

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c4e8j0$2ap$1@atlantis.news.tpi.pl> Sebastian Smolarczyk tako rzecze:

> [...]
> w gory)? Innymi slowy - czy jest cos, czym moglbym pocieszyc kogos, kogo

Mam ostrogi piętowe (na przyczepach podeszwowych ścięgien Achillesa) od
wielu lat. Był to koszmar. Brałem ultradźwięki (bardzo
pomagały), terrapuls (chyba bez efektu), nosiłem wkładki i łaziłem nie
dotykając piętami ziemi (jak baletnica - efekt dorobiłem się
poprzecznego płaskostopia) :-(
Wszyscy mówili, że kiedyś (parę lat) ostrogi się uwapnią i przestaną być tak
dokuczliwe. Mieli racje, teraz jest OK, ale to były długe lata i
momentami człek się parszywie czuł.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

ortopeda szczecin
prywatny gabinet lek. a L4
antybiotyk i oslona
Maż stawowa