antybiotyk i oslona

1. Data: 2004-03-24 07:40:32

Temat: antybiotyk i oslona
Od: "TRACK" <t...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczow. Lekarz przepisal mi antybiotyk, ale
nie przepisal mi do tego zadnej oslony. Czy moglisbycie cos polecic, co bede
mogl dostac bez recepty? Z gory dziekuje.

TRACK

2. Data: 2004-03-24 08:20:34

Temat: Re: antybiotyk i oslona
Od: "hipek" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mozna kupic kilka ampulek srodka o nazwie Lakcid Forte. Nie kosztuje zbyt
wiele a calkiem niezle oslania flore bakteryjna zoladka przed niszczacym
dzialaniem antybiotykow
pzdr
Hipek
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2004-03-24 14:02:20

Od: "news.gazeta.pl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bede
> mogl dostac bez recepty? Z gory dziekuje.

trilac

4. Data: 2004-03-24 22:52:36

Od: "Viktor" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo
Jogurty z dużą ilością l. casei...
pitne albo inne z kulturami bakterii...

Lakcid jest najlepszy z leków ale drogi koło 20zł lakcid forte
Pozdrawiam

Maż stawowa
"sciskanie" w zoladku
bol tarczycy.