bol tarczycy.

1. Data: 2004-03-23 22:42:50

Temat: bol tarczycy.
Od: "Kasa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pisze w imieniu mojej dziewczyny. Od kilku dni boli ja gardlo ale nie tak
jak przy przeziebieniu czy grypie, ale tak jakby bolala ja tarczyca. Leczy
sie ona na niedoczynnosc tarczycy.Wizyte ma umowiona za ok pol roku i
zastanawiamy sie czy ten bol tarczycy jest czyms powaznym,niecierpiacym
zwloki? Czy nalezy isc z tym jak najszybciej do lekarza prywatnego?

Pozdrawaiam

2. Data: 2004-03-24 17:04:39

Temat: Re: bol tarczycy.
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Mar 2004, Kasa wrote:

> zastanawiamy sie czy ten bol tarczycy jest czyms powaznym,niecierpiacym
> zwloki? Czy nalezy isc z tym jak najszybciej do lekarza prywatnego?

wymaga na pewno szybszej wizyty - przynajmniej (najpierw) u lekarza
pierwszego kontaktu

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

3. Data: 2004-03-26 13:56:19

Od: Piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasa napisał:
> [...]
> zastanawiamy sie czy ten bol tarczycy jest czyms powaznym,niecierpiacym
> zwloki? Czy nalezy isc z tym jak najszybciej do lekarza prywatnego?

Witam,
Czy wykonywaliście badania w kierunku zapalenia tarczycy? Jeśli nie,
warto podsunąć taki pomysł lekarzowi.
Wizytę trzeba przyspieszyć - koniecznie.
Pozdrawiam,
ptr

badania na zwierzętach
Aparat słuchowy serwis