paluchy odręczne-boli!

1. Data: 2004-03-23 17:54:15

Temat: paluchy odręczne-boli!
Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów!

Od lata cierpię na "chodzące" bóle pierwszego
stawu (licząc od paznokcia) palców odręcznych.
Próbując sobie odtworzyć historię, to chyba
zaczęło się od puchnięcia palców, ale tłumaczyłam
to sobie upałami. Potem zaczął mnie boleć jeden
palec (znaczy staw)... potem następne w tej samej
ręce. Myślałam, że to przeciążenie... od myszy
i klawiatury nymerycznej (praca prawymi paluchami).

Po przejściu bólu na lewą rękę (dalej znaczy to
pierwszy staw palców) postanowiłam sprawdzić,
czy nie ejst to początek jakiejś choroby reumatycznej.
Badanie na 'czynnik reumatyczny' wykazało
poziom wysoki, ale mieszczący się w normie.
No to poszłam do ortopedy, który orzekł,
że mam 'ładne dłonie' (sic!).
Teraz ból gnębi środkowy palec lewej łapy.
Dodam, że od kilku lat mam regularnie podwyższony
poziom leukocytów (10-11) przy normalnym OB.

Jeśli tak mam mieć, to spoko poczekam aż
mi samo przejdzie. Natomiast w przypadku
gdyby miały to być wstępne objawy jakiejś
choroby, to bym może zaczęła się leczyć....

Gdyby ktoś mógł mi doradzić co z tym zrobić
(olanie też wchodzi w grę), to poproszę:)

starsza, chtura tymi palcyma normalnie włada,
a że boli - to może tak ma być i już....

2. Data: 2004-03-24 21:07:53

Temat: Re: paluchy odręczne-boli!
Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c3ptab$q87$1@news.onet.pl...

czyli nic poważnego i olewam:)

starsza, chtura pozdrawia wszystkich Grupowiczów

pomocy!!
Re: Reumatoidalne zapalenie stawów
Co to może byc? (świąd)
zęby leczenie