Toxoplazmoza/Ginekolog/Okulista

1. Data: 2004-03-23 17:58:50

Temat: Toxoplazmoza/Ginekolog/Okulista
Od: "vibeee" <mevibeee@NOSPAM_yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

nie moge znalezc tego co wylalm wczoraj, wiec jesli jest dwa razy to
przepraszam...

Jeszcze jedno pytanko mam...

Oczko mi sie w zagoiło, tzn ponoc nie mam typowej bilzny takiej
toxoplazmowej tylko pozostaly blizny na nerwie, przy samej tarczy.

Pytanie brzmi, czy sa jakies hormony antydzietne ktore moge brac ???
Powiedziano mi, zebym znalazla sobie inna metode niz hormony juz na zawsze,
bo leki hormonalne maja ponoc takie dzialania uboczne, ze jedno z
podstawowych to wylew do plamki żółtej.

Czy sa jakies hormony, ktore nie maja skutkow ubocznych ? czy moze te np.
leki nowej generacji tzn jakies minimalne dawki hormonow tez moga mi
zaszkodzic ?

Wybywam za granice, moze tam za oceanem sa jakies nowe sposoby, ktore nie sa
u nas jeszcze dostepne...??

Bede wdzieczna, bo moj ginekolog to poczciwy czlowiek, ale chyba nie czyta
nowinek za bardzo...
Bardzo chciala bym wskoczyc z powrotem na pigulke, bo jest to dla mnie
wygodna opcja.

aha...mam 27 lat i bezdzeitna poki co, planowane ze 2-3 lata max, dlatego
jakies podwiazywanei jajnikow tez nie wchodzi w gre.

Dziekuje z gory

Bi :))