bóle głowy

1. Data: 2003-11-30 19:51:02

Temat: bóle głowy
Od: "eDwin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ok 2 miesiecy mam bardzo silne, niepulsujace, klujace bole glowy w
okolicy czolowo skroniowej z prawej strony. Bol towarzyszy mi prawie stale,
rozni sie tylko natezeniem. Wzmaga sie przy zdenerwowaniu, pochylenieu,
biegu itp. Bylem u neurologa, sprawdzali mi zatoki - nic, na CT nic nie ma.
Lekarz ostatnio zwiekszyl mi dawke Divascanu ale nadal nie pomaga. Nie
zauwazylem tzw aury jak przy bolach migenowych, bol caly czas lokalizuje w
tym samym miejscu. Cisnienie mam lekko podwyzszone, ale mialem tak odkad
pamietam. Jezeli to ma znaczenie - jestem troche nadpobudliwy...;)

Macie moze jakies pomysly, bo ja juz powoli dostaje szału, przez to nie moge
sie uczyc, spac itp. Poza tym jestem mocno podderwowany. Wszyscy uwazaja ze
jestem zdroqy, tylko ze mnie boli...

Moze Wy cos wymyslicie.

Dzieki

Pozdr
eDwin

PS: Aha - mam 21 lat, aktywnie uprawiam sporty, odzywiam sie normalnie.

e.

2. Data: 2003-12-01 12:09:37

Temat: Re: bóle głowy
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli wszystkie wyniki wychodza ci ok, lekarze nic nie widza oznacza to
jedno S T R E S. Bylem nawet na tomografie aby sprawdzic czy wszysko ok.
Mialem podobne objawy.Postaraj sie zmienic klimat na co najmniej tydzien.Tak
sadze
Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

3. Data: 2003-12-01 13:10:51

Od: "Musta" <(usun)mustafa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy nie masz wycieku z nosa, i/lub przekrwionej jednej galki ocznej?
czy boli stale czy w napadch np kilku godzinnych?

jezeli cos ci to mowi to moze to "Klastrowe bóle glowy". W sieci jest gdzies
lepszy zbior objawów tej milej przypadlosci ;-)

musta

4. Data: 2003-12-01 17:09:46

Od: "eDwin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <(usun)mustafa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> czy nie masz wycieku z nosa, i/lub przekrwionej jednej galki ocznej?
> czy boli stale czy w napadch np kilku godzinnych?

Mam slaba krzepliwosc krwi co prowadzi do czestych ( kilka dni w
miesiacu;-)) krwotokow z nosa.

> jezeli cos ci to mowi to moze to "Klastrowe bóle glowy". W sieci jest
gdzies
> lepszy zbior objawów tej milej przypadlosci ;-)
>
> musta

Jakbys mial jakies dodatkowe wiadomosci to daj mi znac prosze.

Pozdr i dzieki
eDwin

DNV ?
ultrasonografia - jak po angielsku?