bonsai

1. Data: 2000-04-11 23:22:05

Temat: bonsai
Od: "tomekd" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam cztery ziarna kupione 10 lat temu, zasadzilem na jesieni, przez zime
przezimowalo na balkonie zgodnie z zaleceniami.A na wiosne )w marcu ,
wprowadzilem do pokoju i podlewam.
Na razie nic nie rosnie :(( , kiedy moge sie spodziewac kielkowania
nasion???? A moze popelnilem jakies bledy.

ps. W razie czego, gdzie moge zdobyc nasiona sosny ?

--
.
Pozdrawiam serdecznie Tomasz Dobrowolski

2. Data: 2000-04-12 14:11:52

Temat: Re: bonsai
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, gdzie mieszkasz, w wawie w supermarketach sprzedaja nasionka
kosodrzewiny Pinus mugho mughus oraz sosny czarnej. firma green perle.
pare dni temu wysialam kosodrzewine, po kilkudniowym moczeniu, i po
trzech dniach wykielkowala. ale nasiona 10-cio letnie sa chyba dosc
leciwe...
Dorota

tomekd wrote:

> [...]
> nasion???? A moze popelnilem jakies bledy.
>
> ps. W razie czego, gdzie moge zdobyc nasiona sosny ?

Sposob na czarne slimaki?
Zaproszenie - bis.
Podrasowanie trawnika
Oczko wodne - dzieki !
Pomoc przy zalozeniu ogrodu poszukiwana (Krakow)