bonsai

1. Data: 2005-12-13 12:16:21

Temat: bonsai
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dostałam takie "drzewko", które kupione było w markecie.
Moje pytanie brzmi: czy wiecie jak się "tym" opiekować?
No i czy takie z marketu bonsai ma szanse zaadaptować się w moim domu, czy
to taka ozdobna "sezonówka"?

Pozdrawiam,
Akulka

2. Data: 2005-12-13 13:26:15

Temat: Re: bonsai
Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam takie "drzewko", które kupione było w markecie.

bonsai to sposob prowadzenia rosliny a nie nazwa gatunku rosliny.
Najprawdopodobniej nie jest to "prawdziwe" bonsai - czyli roslina cieta i
prowadzona wg tradycyjnych wzorow, tylko karlowa, silnie przycieta sadzonka.
Stawiam na fikusa lub wiąz 'Gejsza'.
Dopuki nie okreslisz gatunku, ciezko bedzie cos napisac o sposobie
pielegnacji.
Na pewno musisz uwazac na podlewanie, bo w malej doniczce szybko wysycha
ziemia.

Elfir

Pytanie o kwiatek na okładce
Hystris ludificor 'Donkey brush'- wszelkie wiadomości poszukiwane
Fikus bambusowy ?...
Zakupy
Coś naturalnego