Re: brak owulacji i szanse zajścia w ciąże

From: "Sarcia" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: brak owulacji i szanse zajścia w ciąże
Date: Fri, 16 Sep 2005 21:01:19 +0200

Cykle mam raczej nieregularne - wahają się od 20 dni do 65 dni chociaż
ostatnio normą stały się 35 i 45 dni.
Lekarz próbował zbic prolaktynę Bromergonem jakoś bez efektu bo cykle się
nie wyregulowały. Robię sobie też wykresy temperatury co jest dziwnie nie ma
wyraźnego skoku temperatury w drugiej fazie cyklu.
Ostatnio jednak podczas badania P doktor poleciła aby jednak próbować, bo
zauważyła - biały, gęsty (czyli niepłodny) śluz szyjkowy ale stwierdziła, że
pewnie pojawi się i płodny śluzik, bo przecież miesiączkuję. No coż nie jest
łatwo.
Może warto zastanowić się nad jakąś sztuczną metodą? Nasze próby trwają już
już od jakiegoś czasu...... i jest nam bardzo przykro bo nic z tego nie
wynika.

A co do badań które wykonałam to wyniki są w normie FSH 7,22 , LH 8,
estradiol 39,43, kortyzol 20,31 androstendion 2,9, jedynie prolakryna
podczas mojego pierwszego badania wynosiła 52,5 - znacznie podwyższona.