brak paznokcia na stopie.Co robić?

1. Data: 2004-07-25 15:00:32

Temat: brak paznokcia na stopie.Co robić?
Od: "Tulipanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam dość nietypowy problem i ogromną nadzieję, że mi pomożecie. Sprawa
dotyczy paznokcia na stopie...a raczej miejsca po paznokciu, który jeszcze
niedawno tam był. Co ja mam teraz zrobić?Paznokcie u nóg rosną mi strasznie
wolno a z uwagi na to, że jest lato i chodzę w klapkach nie chciałabym aby
moja stopa wyglądała nieestetycznie. Czy jest możliwość zrobienia sobie
tipsa na jednym paznokciu u nogi?? :)))Poratujcie proszę...

Z góry dziękuję za odowiedź

Pozdrawiam Aga (jak do tej pory ratująca się plastrem)

1. Data: 2004-07-25 15:24:14

Temat: Re: brak paznokcia na stopie.Co robić?
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jul 2004 17:00:32 +0200, in pl.rec.uroda "Tulipanna"
<a...@i...pl> wrote in <ce0hm8$mbu$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
>moja stopa wyglądała nieestetycznie. Czy jest możliwość zrobienia sobie
>tipsa na jednym paznokciu u nogi?? :)))Poratujcie proszę...

tipsa nie przykleja się na skórę, tylko na własny paznokieć, więc to
odpada. proponuję pozostać przy plastrze, cudów nie ma.

an.

1. Data: 2004-07-27 13:38:30

Od: "Nisia*" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tulipanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Z góry dziękuję za odowiedź
>
> Pozdrawiam Aga (jak do tej pory ratująca się plastrem)

Niestety chyba pozostaje ci plasterek albo buciki z zakrytymi
palcami...Tipsy odpadaja, poniewaz nie wolno ich naklejac na skore tylko na
pazurka.

Nisia

1. Data: 2004-07-27 13:58:05

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jul 2004 15:38:30 +0200, in pl.rec.uroda "Nisia*"
<s...@T...pl> wrote in
<ce5luh$s6u$1@news.dialog.net.pl>:

>Niestety chyba pozostaje ci plasterek albo buciki z zakrytymi
>palcami...Tipsy odpadaja, poniewaz nie wolno ich naklejac na skore tylko na
>pazurka.

"Tipsiki". I "skórkę".

an.

Farmona Nivelazione
Krem nawilzajacy.
duży minus dla AA Oligo krem dla cery mieszanej/tłustej
E.Arden - 8 hour krem
biust:(