Re: brodawka / "kurzajka" ?

Data: 2001-08-31 07:13:12
Temat: Re: brodawka / "kurzajka" ?
Od: "beata" <r...@p...wp.pl>

Użytkownik "Dwach" <d...@i...net.pl> napisał > co to tak naprawde
jest?
> jak sie tego pozbyc?
>
> wiem, wiem - dermatolog... ale chce sie najpierw zorientowac

Co to jest to Ci opowiadac nie bede, bo tu sa lepsi od tego :-)
A w Gdańsku pozbyc sie mozesz byle gdzie w sumie- wymrazaja, da sie przezyc.
Z tego co pamietam, to robili to w Przychodni Wenero przy Dlugim Targu, ja
korzystalam prywatnie z gabinetu lekarskiego na Szerokiej - w miare tanio i
skutecznie. Biora taki zimny slupek, przytykaja do paskudztwa i po
wszystkim - jak w miare male i w nieskomplikowanym miejscu. Potem masz slad
jak po oparzeniu przez krotki czas i juz.

pozdrawiam

beata

r...@p...wp.pl