brodzik - głęboki

1. Data: 2006-07-23 17:47:50

Temat: brodzik - głęboki
Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z racji niewielkiej łazienki zastanawiam się nad instalacją "głębokiego"
brodzika (takiego na 30cm) - mozę ktośma doswiadczenie jak to się sprawdza -
szczególnie w kontekście małego dziecka - które niebawem bedzie sie musiał
gdzieś kąpać ...

R.

2. Data: 2006-07-23 18:17:38

Temat: Re: brodzik - głęboki
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laskar napisał(a):
> [...]
> szczególnie w kontekście małego dziecka - które niebawem bedzie sie musiał

Ja mam coś takiego. Na razie znakomicie się sprawdza w kontekście
namaczania prania i mycia różnych dużych rzeczy :D W kontekście małego
dziecka zacznę sprawdzać za 2 mce :D

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2006-07-23 19:46:03

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

znajomi maja 23 i nie narzekaja (blizniaki maja)

4. Data: 2006-07-23 21:13:25

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Laskar napisał(a):
> [...]
> szczególnie w kontekście małego dziecka - które niebawem bedzie sie musiał

Sprawdza się rewelacyjnie. Bardzo wygodne ustrojstwo, można sobie usiąść
wygodnie, a po otwarciu kabiny wywalić dolne kończyny na zewnątrz i
mocząc d... z przyległościami gazetę poczytać - testowane wielokrotnie ;-)
Małe dziecko będzie miało frajdę - polecam :-)

SALAMON

5. Data: 2006-07-23 21:20:15

Od: "Madoniowie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczególnie w kontekście małego dziecka - które niebawem bedzie sie musiał

My kiedyś kąpaliśmy małego w brodziku. Minusem była dosyć niewygodna i męcząca
pozycja i obijanie o ścianę. Ale da się i działa.

Przemek

6. Data: 2006-07-23 22:39:57

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jul 2006 19:47:50 +0200 I had a dream that Laskar
<l...@N...onet.pl> wrote:
> [...]
>szczególnie w kontekście małego dziecka - które niebawem bedzie sie musiał

Działa super. Mam właśnie głęboki brodzik, a nie mam wanny.
Dzieci nie stwierdzono, ale pewnie nie będzie źle.

--
Grzegorz Janoszka

7. Data: 2006-07-24 14:58:03

Od: Damian <d...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"Laskar" <l...@N...onet.pl> wrote in

> [...]
> jak to się sprawdza - szczególnie w kontekście małego dziecka - które
> niebawem bedzie sie musiał gdzieś kąpać ...

Nasze dziecko od roku, czyli od kiedy miał 2 lata kąpie się w głebokim
półokrągłym Sanplaście.
Jest bardzo zadowolony.

Natomiast do kompania niemowlaka to się raczej taki brodzik nie nadaje -
trzeba się za nisko schylać. Lepiej tradycyjna wanienka plus stojak.

--
Damian

8. Data: 2006-07-25 07:41:25

Od: "Jaro" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Osadź go jak najniżej albo zrób do niego stopień! Chyba będzie tak
brodzik 30cm+10cm stelaż = za wysoko i nie praktycznie. Dodatkowo
wąskie drzwi do kabiny!?
Miałem doczynienia z brodzikiem (kabiną jak opisana powyżej),
i niestety nie było to dobre rozwiązanie (taka zabudowa), ponieważ
jest trochę niebezpiecznie gdy się z niego wychodzi. Duża różnica wysokości,
dodatkowo wąskie drzwi kabiny przesuwne i delikatne drzwi których
nie można się specjalnie przytrzymać (nie tak jak brzegu wanny) oraz mokre
nogi sprawiają że jest to manewr niewygodny i niebezpieczny, chyba że
będzie się wychodzić tyłem. Stopień do takiego brodzika ułatwił by sprawę.
Sam głęboki brodzik w małej łazience to dobry pomysł.

Pozdrawiam Jaro

Lodówka - zamrażalnik na 2 szuflady na dole ...
malowanie czy skrobanie
Odkurzacz piorący
gdzie kupic plyte z korka
Wadliwa deska sedesowa do muszli Koło EGO