brzuch

1. Data: 2007-10-16 14:10:38

Temat: brzuch
Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moją siostrę stale boli brzuch. Albo rano jak wstanie albo po kawie lub
po zwykłym jedzeniu. Nie mogę namówić jej na lekarza co to może być -raz
ponoć wymiotowała krwią

2. Data: 2007-10-16 15:14:49

Temat: Re: brzuch
Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <> napisał w wiadomości > Moją siostrę stale boli brzuch.
Albo rano jak wstanie albo po kawie lub
> po zwykłym jedzeniu. Nie mogę namówić jej na lekarza co to może być -raz
> ponoć wymiotowała krwią

Wrzody?...lekarz ją nie ominie i to szybko.

3. Data: 2007-10-16 15:32:16

Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> Moją siostrę stale boli brzuch. Albo rano jak wstanie albo po kawie lub po
> zwykłym jedzeniu. Nie mogę namówić jej na lekarza co to może być -raz
> ponoć wymiotowała krwią

wrzody

4. Data: 2007-10-16 18:06:03

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Nie mogę namówić jej na lekarza co to może być -raz
> ponoć wymiotowała krwią

albo sama pójdzie, albo w końcu karetką ją zabierze z perforacją. W tym
drugim przypadku szanse na przeżycie są znacznie niższe. Najprawdopodobniej
choroba wrzodowa, ale mogą też być np początki nowotworu. Tak czy tak,
wizyta u lekarza to w jej przypadku kwestia raczej życia i śmierci, a nie
samopoczucia.

--
www.vegie.pl

5. Data: 2007-10-17 17:33:12

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

tasiemiec na 99%

6. Data: 2007-10-18 10:36:27

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

placebo wrote:

> tasiemiec na 99%

sam jestes tasiemiec, do tego nieuzbrojony, bueh

--
www.vegie.pl

Przeziębienie - wyższe tętno - czemu?
robione krople do nosa - skład
Twarde soczewki kontaktowe - warszawa - gdzie?
rozerwanie łąkotki
Biostymina do ustnie??