brzuszek

1. Data: 2002-08-22 13:01:39

Temat: brzuszek
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak pozbyć się u chłopaka brzuszka? ćwiczenia wykonywane są regularnie a
mimo to brzuszek wisi sobie jak wisiał (jego dolna część) bo ogólnie jest
już dość dobrze umięśniony.

2. Data: 2002-08-22 13:59:04

Temat: Re: brzuszek
Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia <r...@r...mm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak2nav$1lm$...@n...tpi.pl...

> Jak pozbyć się u chłopaka brzuszka?

Uważaj, żeby razem z brzuszkiem nie pozbyć się całej reszty! :-)

[em]

3. Data: 2002-08-22 14:33:19

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uważaj, żeby razem z brzuszkiem nie pozbyć się całej reszty! :-)

Stwierdzenie "chłopak" nie musi wcale oznaczać własnego prywatnego
mężczyzny. to po prostu, przynajmniej w tym przypadku określenie płci i
wieku :)
chodziło mi o to że nie jest to stary facet z mięśniem piwnym, ale młody
chłopak, który schudł już , a ma jedynie problem z brzuszkiem.

4. Data: 2002-08-22 17:35:36

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia <r...@r...mm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak2smd$r1u$...@n...tpi.pl...

> Stwierdzenie "chłopak" nie musi wcale oznaczać własnego prywatnego
> mężczyzny.

no ale przyznaj, że jeżeli dziewczyna mówi o kimś "chłopak" to zazwyczaj TO
znaczy :-)
LUB może znaczyć w niedalekiej przyszłości ;-)

Tram ta ta tam tra ta ta tam.... :-) Wagner
albo
Tram ta ta tam tam tam tam, tra ta ta tam ta ta tam.... :-) Mendelson

Pooooozdrawiam, em. :-)

PS. A poza tym chłop bez brzucha to jak dzban bez ucha.

5. Data: 2002-08-22 21:23:54

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ale przyznaj, że jeżeli dziewczyna mówi o kimś "chłopak" to zazwyczaj
> znaczy :-)
> LUB może znaczyć w niedalekiej przyszłości ;-)

w tym przypadku chodzi o brata :-)

> Tram ta ta tam tra ta ta tam.... :-) Wagner
> albo
> Tram ta ta tam tam tam tam, tra ta ta tam ta ta tam.... :-)
Mendelson

chodzi mi nie o diete bo tutaj jakoś sobie radzimy :-) a raczej o efekt
odchudzania, w postaci dolnej części brzuszka która sobie jakby zwisa i nie
chce zniknąć nawet pod wpływem ćwiczeń (chyba że wykonuje je nie tak jak
trzeba)
Co do diet to ja dzisiaj dopiero zawitałam pierwszy raz na tą grupe i
jeszcze się dokładnie nie rozeznałam do panujących tutaj hitów :-)

Pozdrawiam, również :-)

6. Data: 2002-08-23 14:04:12

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia <r...@r...mm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak3kol$3id$...@n...tpi.pl...

> w tym przypadku chodzi o brata :-)

Hmmm, ten... tego...

> chodzi mi nie o diete bo tutaj jakoś sobie radzimy :-) a raczej o efekt
> odchudzania,

Czy odchudzanie nie było za szybkie? Za bezpieczne uważa się 3 kg na
miesiąc. To bardzo ważne jeżeli było dużo do zrzucenia.

> w postaci dolnej części brzuszka która sobie jakby zwisa

Jeżeli chodzi o nadmiar skóry po dużej otyłości, to chyba bez skalpela się
nie obejdzie... odpukać!

> i nie
> chce zniknąć nawet pod wpływem ćwiczeń (chyba że wykonuje je nie tak jak
> trzeba)

A masaże?

> Co do diet to ja dzisiaj dopiero zawitałam pierwszy raz na tą grupe i
> jeszcze się dokładnie nie rozeznałam do panujących tutaj hitów :-)

Tu idzie wszystko. Diety cud i ich ofiary, które teraz wszystkim je
odradzają. Dieta smalcowo-słoninowa też ma zwolenników. Wydaje się jednak,
że trwałą przewagę osiągnął Montignac, jeżeli tej diety nie znasz, to na
pewno warto poznać. To taki zdrowy sposób odżywiania na całe życie.

Pozdrawiam, em :-)

7. Data: 2002-08-23 16:52:09

Od: Realista <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia:
> [...]
> chce zniknąć nawet pod wpływem ćwiczeń (chyba że wykonuje je nie tak jak

Może to po prostu nadmiar skóry, a nie tłuszcz?

Poza tym ćwiczenie brzucha wcale nie oznacza, że organizm wykorzysta tkankę
tłuszczową właśnie z niego...

8. Data: 2002-08-23 21:28:59

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Realista" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Może to po prostu nadmiar skóry, a nie tłuszcz?
>
> Poza tym ćwiczenie brzucha wcale nie oznacza, że organizm wykorzysta
tkankę
> tłuszczową właśnie z niego...

A może jakieś propozycje co z tym dalej zrobić? :)

dieta z gotowych produktow
Jak skutecznie schudnąć ?
kilka pytań
glodowka + montignac