brzuszki

1. Data: 2006-03-04 08:32:49

Temat: brzuszki
Od: "edi" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!czy ktoś mi może powiedzieć ile spalam kalorii przy zrobieniu
50 brzuszków.pozdrawiam

2. Data: 2006-03-04 14:51:37

Temat: Re: brzuszki
Od: "Panna Right" <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edi" <e...@w...pl> napisał:
witam!czy ktoś mi może powiedzieć ile spalam kalorii przy zrobieniu
50 brzuszków.pozdrawiam

A ile zajmuje Ci to czasu?
Jeśli zaliczyć robienie brzuszków do forsownych ćwiczeń, to w ciągu godziny
spalasz około 400 kcal.
W sieci jest całkiem sporo rozmaitych tabel podających wartości spalonych
kalorii/h.
Ja znalazłam dla Ciebie tą:

http://www.fitness.76.pl/kalorie.html

i spaliłam przy tym 2,87 kcal.

Iza

3. Data: 2006-03-04 16:18:27

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panna Right napisał:

> A ile zajmuje Ci to czasu?
> Jeśli zaliczyć robienie brzuszków do forsownych ćwiczeń, to w ciągu godziny
> spalasz około 400 kcal.

Pytanie po co tak?

> W sieci jest całkiem sporo rozmaitych tabel podających wartości spalonych
> [...]

ROtfl :D

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

4. Data: 2006-03-04 17:59:58

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości

> Pytanie po co tak?

> ROtfl :D

Będę "wredna": A dopiero co zarzuciłeś mi bezzasadnie m.in. także i to, cytuję:
"...Rownie naganne jest zacytowanie calego listu tylko po to aby dodac pod
nim tekst w stylu: "zgadzam sie", "tak tez mysle". No i nagannie:
1. zacytowałeś cały tekst.
2. Czyżby wg Ciebie "ROTFL z emotikonką wnosił coś bardziej merytorycznego
niż "zgadzam się"?

;)

Krystyna

6. Data: 2006-03-05 08:28:50

Od: "Panna Right" <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

:
: Pytanie po co tak?

W sensie, po co robić brzuszki czy po co liczyć spalone przy tym kalorie?

: ROtfl :D

:-D
Filipie, rozszyfrujesz swoją zagadkową sygnaturkę? Tak powiedzmy od
"pozdrawiam i gg" do "sprzedam nowa dojazdowke" ;-)

Pozdrówki,
Iza

7. Data: 2006-03-05 09:47:45

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Mar 2006 09:28:50 +0100, Panna Right <m...@o...com>
napisał:

> [...]
> Filipie, rozszyfrujesz swoją zagadkową sygnaturkę? Tak powiedzmy od
> "pozdrawiam i gg" do "sprzedam nowa dojazdowke" ;-)

Filip jest czlowiekiem renesansowym:)) Jeździ kultowym Golfem mocno
stiuningowanym,koloru srebrnego.
O czym powiadamia wszem i wobec w sygnaturce. I do tego używa radia CB o
wdzięcznej nazwie
President Herbert, NO i ma na dachu antenę bujaną do tego radia marki Lemm.
Czyli full wypas z przepychem. Moje wątpliwosci budzi ta
dojazdówka...Chodzi o miejsce w samochodzie, coś jak miejscówka
na dojazdy?:))A moze to jego niespecjalnie zuzyta bo prawie nowa,
towarzyszka podrózy ktorej nie ma jak sie pozbyć?:))
No , Filip, powiedz coś...:)

8. Data: 2006-03-05 11:18:05

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> : Pytanie po co tak?
>
> W sensie, po co robić brzuszki czy po co liczyć spalone przy tym kalorie?

Tak dokladnie, po co robic tyle brzuszkow i czemu akurat ten rodzaj
cwiczen i czemu przeliczasz to na spalone kcal, co jest niestety ale
niemozliwym. Kazdy organizm jest inny, jeden spala mniej, inny wiecej.

> :-D

:)

> Filipie, rozszyfrujesz swoją zagadkową sygnaturkę? Tak powiedzmy od
> "pozdrawiam i gg" do "sprzedam nowa dojazdowke" ;-)

Ach sygnaturka jest ze wzgledu na to iz pisze na pms i prrc :) A tutaj
jaka mialbym sygnaturke zrobic? ;) Swoje osiagniecia w dziedzinie diety
wpisac? ;)
Jesli masz jakies pytania, pisz na gg :) A komentarz gola rozbawil mnie
do lez :)

9. Data: 2006-03-05 20:36:42

Od: "Panna Right" <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Ludzie robią różne rzeczy w dodatku z różnych powodów. Może Edi lubi robić
brzuszki i liczyć spalone kalorie, nawet jeśli precyzyjne policzenie ich
jest niemożliwym.
Padło pytanie, strałam się błysnąć, że umiem surfować po necie. Wszystko to
na nic, Filip mnie zmiażdżył i wnet dostanę globusa. I z tych "nerw" pewnie
coś zjem!
;-)

: Ach sygnaturka jest ze wzgledu na to iz pisze na pms i prrc :) A tutaj
: jaka mialbym sygnaturke zrobic? ;) Swoje osiagniecia w dziedzinie diety
: wpisac? ;)

Przynajmniej daj jakiś cynk, które lobby reprezentujesz:
marchewkowo-groszkowe czy jajeczno-golonkowe ;-)

: Jesli masz jakies pytania, pisz na gg :) A komentarz gola rozbawil mnie
: do lez :)

Śmiech to zdrowie!

pozdrawiam, Iza

10. Data: 2006-03-05 23:28:33

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na nic, Filip mnie zmiażdżył i wnet dostanę globusa. I z tych "nerw" pewnie

Oj nie przejmuj sie, czlowiek sie cale zycie uczy :) Ja po dzien
dzisiejszy sie ucze, a diety stosuje od ponad 7 lat :)

> Przynajmniej daj jakiś cynk, które lobby reprezentujesz:
> marchewkowo-groszkowe czy jajeczno-golonkowe ;-)

Ale to nic nie zmieni, na mnie nie mozna sie wzorowac, ja mam
indywidualny tryb :)

> Śmiech to zdrowie!

Wiec trzeba to opic ;) Wtedy bedzie sie z czego smiac, nawet z
najmniejszej pierdolki ;)

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr
President Herbert + Lemm At-71
_sprzedam_nowa_dojazdowke_
115/90/16 - *BMW* - rozstaw srub 5x120

gazeta: "Codziennie piję oliwę z oliwek i jem ryby"
zobacz przepisy na Pizzę
Oryginalne przepisy na pizzę z Pizza Hut i skrzyd.z KFC
Oryginalne przepisy na pizzę z Pizza Hut i skrzyd.z KFC
OSTRZEZENIE !