zobacz przepisy na Pizzę

1. Data: 2006-03-02 15:46:12

Temat: zobacz przepisy na Pizzę
Od: "Andrzej" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepisy na pizzę z menu Pizza Hut i skrzydełka KFC.
Nie przepłacaj, zrób sam taką samą w domu. Znajdziesz ORYGINALNE przepisy z
PIZZA HUT i KFC na ciasto puszyste i cienkie oraz sałatki.
Przepis na 6-ciu stronach w formacie PDF, kup za jedyne 3 zł u mnie.
Moja żona jest zadowolona.
Wyślij emaila do mnie z zapytaniem jak jesteś zainteresowany na poniżej
podany adres.

j...@t...pl
GG#- 5574533

2. Data: 2006-03-02 15:57:30

Temat: Re: zobacz przepisy na Pizzę
Od: "white.apple" <w...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Heh, nie wyciagniesz tak kasy.
Bezczelnosc ludzka nie zna granic. Te przepisy mozna znalezc w necie. Jak
ktos bedzie mial problem - niech napisze do mnie, a dam je za darmo.
Spadaj, wyludzaczu!

Pozdrawiam
w.a

3. Data: 2006-03-02 18:15:16

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moja żona jest zadowolona.
> Wyślij emaila do mnie z zapytaniem jak jesteś zainteresowany na poniżej

Jak bym napisała paszoł won spamerze, to by było, że to niekulturalnie, więc
napiszę: Dziękujemy, nie jesteśmy zainteresowani. Do widzenia.
Agata

Oryginalne przepisy na pizzę z Pizza Hut i skrzyd.z KFC
Oryginalne przepisy na pizzę z Pizza Hut i skrzyd.z KFC
OSTRZEZENIE !
oryginalny przepis na pizzę z Pizza Hut i KFC
Dodalem "Diete Niskoweglowodanowa" do Wikipedii- zapraszam do dyskusji!