brzydki nosek

1. Data: 2003-10-24 07:41:25

Temat: brzydki nosek
Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój nos jest doprawdy tragiczny, mam na nim takie brzydkie czarne 'syfki"
chodzenie do kosmetyczki pomaga na jakiś czas, do tych wszystkich toników
które maja zwężać pory po 2 tygodniach skora się przyzwyczaja i znowu jest
tak samo,
moze macie jakieś "babcine" sposoby, jakieś magiczne środki, błagam
pomóżcie, bo już nie wiem co robić

Kamila z brzydkim nosem

1. Data: 2003-10-24 08:35:02

Temat: Re: brzydki nosek
Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila <l...@o...pl> wrote:
> moze macie jakieś "babcine" sposoby, jakieś magiczne środki, błagam
> pomóżcie, bo już nie wiem co robić

Może nie babcine - ale maseczka oczyszczająca Nivea (w saszetkach) co
kilka dni działa rewelacyjnie - mi wyciąga te wszystkie paskudztwa. :)

a.

1. Data: 2003-10-24 08:42:50

Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie babcine - ale maseczka oczyszczająca Nivea (w saszetkach) co
> kilka dni działa rewelacyjnie - mi wyciąga te wszystkie paskudztwa. :)
>
> a.

dziekuje na pewno skorzystam

Kamila

1. Data: 2003-10-24 11:23:27

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak samo,
> moze macie jakieś "babcine" sposoby, jakieś magiczne środki, błagam

Kup sobie na allegro takie plasterki do nosa.
Joasia

1. Data: 2003-10-24 11:27:55

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <j...@S...wp.pl> skrev i meddelandet

> Kup sobie na allegro takie plasterki do nosa.
> Joasia

(przepraszam, ale NNMSP)

czym sie roznia te dostepne na allegro od tych dostepnych w sklepach????

oprocz ceny (bo na allegro moga ale _nie_musza_ byc tansze) i powiedzmy,
wiedzy co do terminu trwalosci....

pozdrawiam
Madzik, zaciekawiony plastrami ;-)

1. Data: 2003-10-24 11:40:49

Od: "Kamila" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kup sobie na allegro takie plasterki do nosa.
> Joasia

a czy kolczyk w nosie nie bedzie przeszkadzal?? (wyjecie odpada - juz raz
wyjelam i nie moglam go wlozyc na miejsce poranilam sobie nos, musialam
wrocic do kosmetyczki ktora mnie dziurawila)

Kamila

1. Data: 2003-10-24 11:41:33

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> czym sie roznia te dostepne na allegro od tych dostepnych w sklepach????
>
> oprocz ceny (bo na allegro moga ale _nie_musza_ byc tansze) i powiedzmy,

Po prostu w sklepach juz raczej ich nie mozna dostac :( Ale na allegro
jeszcze sa i to znacznie tansze.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-10-24 11:47:47

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy kolczyk w nosie nie bedzie przeszkadzal?? (wyjecie odpada - juz raz
> wyjelam i nie moglam go wlozyc na miejsce poranilam sobie nos, musialam
> wrocic do kosmetyczki ktora mnie dziurawila)

O matko, nie mam pojecia. A mocno siedzi ten kolczyk?
Moze po prostu jak bedziesz zrywać plasterek to w okolicach kolczyka barrdzo
ostroznie i trzebaby przytrzymac kolczyk zeby nie zostal wyrwany.
Joasia

1. Data: 2003-10-24 12:09:48

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <j...@S...wp.pl>

> Po prostu w sklepach juz raczej ich nie mozna dostac :(

a to przepraszam bardzo i zwracam pelen honor.
Tu nie ma takich problemow z nimi, stad moje zdziwienie :-)

pozdrawiam cieplo,
madzik

1. Data: 2003-10-25 19:46:55

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stosuj kremy z kwasami i glinkę.
a konkretnie:
po oczyszczaniu u kosmetyczki zacznij stosować krem z kwasami- może być
Diacneal Avene (chyba, ze masz bardzo wrazliwą cerę)
1-2 razy w tygodniu zrób maseczkę z zielonej glinki

Kremy depilacyjne do miejsc inytmnych (nie bikini) -> jakie?
popekany nos :(
jaki polecacie fluid
odradzam krem herbapol
normaderm