budowanie grila

1. Data: 2004-02-13 10:55:47

Temat: budowanie grila
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów znalazł w necie stronę z poradą jak wybudować mały stały
grill na działce. Zaznaczam, ze nie chodzi mi o takie duże "kominy" jakie są w
sprzedaży. Googlałam kilka razy i nie miałam szczęścia. Bardzo proszę o
ewentualny link. Wanda
PS Będę budować sama!!!!

2. Data: 2004-02-13 17:50:13

Temat: Re: budowanie grila
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-02-13 18:10:53

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:009801c3f259$c71bb9c0$f24a4cd5@d3h6c1 Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> wymurowac samodzielnie nie jest trudno
> i musisz zaczac od kupna rusztu
> najlatwiej bedzie Tobie wymurowac go z cegly

Hejka. Tadziu, a jak powinien wyglądać fundament pod taki grill?
Pozdrawiam fundamentalnie Ja...cki

4. Data: 2004-02-13 18:21:37

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał
> Czy ktoś z grupowiczów znalazł w necie stronę z poradą jak wybudować mały
stały
> grill na działce.

Niewiele tego:
-instrukcja budowania
http://dom.gazeta.pl/dom/1,50822,823931.html
http://dom.gazeta.pl/dom/1,50904,873483.html
Pozdr. Jurek

5. Data: 2004-02-13 19:29:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Tadziu, a jak powinien wyglądać fundament pod taki grill?
> Pozdrawiam fundamentalnie Ja...cki
:)
grill to takie byle co z blachy
i pod takie cos nie robi sie fundametu
:)
natomiast taki murowany ruszt
jak slusznie zauwazyles powinen miec fundamet
ale nie musi byc gleboki
ja wybralbym ziemie na sztych gleboko ( ze 25 cm)
:)

6. Data: 2004-02-13 19:56:39

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:010601c3f267$97b6d1c0$f24a4cd5@d3h6c1 Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> jak slusznie zauwazyles powinen miec fundamet
> ale nie musi byc gleboki
> ja wybralbym ziemie na sztych gleboko ( ze 25 cm)

Hejka. A co będzie jak zamarznięta ziemia zacznie ten murowaniec z
płytkim fundamencikiem wysadzać do góry? :-( Chcesz mnie na koszty narazić?
;-)
Pozdrawiam niestabilnie Ja...cki

7. Data: 2004-02-13 20:57:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-02-13 21:18:08

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No właśnie chodzi mi o takie palenisko z rusztem, bedę bardzo wdzięczna jak
naszkicujesz. Naprawdę sama mam zamiar "wybudować", a co!!!. Żadnej pracy się
nie boję.
Wanda z pozdrowieniami

9. Data: 2004-02-14 09:45:12

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS Będę budować sama!!!!

A chłop?
Chłopa zagonić!!!

Jacek

10. Data: 2004-02-14 10:06:25

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c0kqr5$5oc$1@nemesis.news.tpi.pl,
Agent 0700 napisał(a):

> A chłop?
> Chłopa zagonić!!!
>
> Jacek

A skąd Ona chłopa weźmie ? a męża trzeba szanować

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

Spotkanie filmowe, ostatnia próba