bugenwilla

1. Data: 2002-05-06 18:20:25

Temat: bugenwilla
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bugenwille z Wloch,jak wszystkim wiadomo klimat tam jest cieplejszy:))
Chcialabym wiedziec czy ktos ma posadzona w ogrodzie,czy sie przyjela i czy
robil cos specjalnego zeby nie przemarzla w zimie?Nie chcialabym aby sie
zmarnowala:))

2. Data: 2002-05-06 18:59:06

Temat: Re: bugenwilla
Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote in message
<5...@n...onet.pl>...
>Mam bugenwille z Wloch,jak wszystkim wiadomo klimat tam jest cieplejszy:))<

mowy nie ma zeby Ci sie uchowala w polskim klimacie w gruncie. Duza donica
i na zime do domu/garazu.
katarzyna

3. Data: 2002-05-06 19:08:34

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> r...@p...onet.pl wrote in message
> <5...@n...onet.pl>...
>
> mowy nie ma zeby Ci sie uchowala w polskim klimacie w gruncie.  Duza donica
> i na zime do domu/garazu.
> katarzyna

czy ty mialas bugenwille w ogrodzie?

4. Data: 2002-05-06 20:44:10

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w ogrodzie , w gruncie, w zeszlym roku wegetowaly dwa krzaczki. Nic z tego
nie wyszlo. Zgadzam sie z Kasiaa. U nas nawet jak dasz do gruntu na sezon, musisz
wykopac i przezimowac w plusowej temperaturze.
Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2002-05-06 23:25:39

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl wrote in message
>czy ty mialas bugenwille w ogrodzie? <

nie nie mialam, choc biorac pod uwage fakt, ze mieszkam w nieco
lagodniejszym klimacie niz polski moglabym sprobowac, chociaz i u mnie
zdarzaja sie przymrozki, a bougainvillea jest bardzo wrazliwa na zimno.
Kiedys nie wnioslam doniczki do domu na czas i wystarczyl zimny wiatr
(temperatura powietrza byla powyzej zera) zeby rosline przymrozil.
Uwierz mi, ze naprawde nie da sie jej przezimowac w gruncie w Polsce.
katarzyna

6. Data: 2002-05-31 17:27:56

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (temperatura powietrza byla powyzej zera) zeby rosline przymrozil.
> Uwierz mi, ze naprawde nie da sie jej przezimowac w gruncie w Polsce.

dzieki za informacje
narazie stoi ona w pokoju na parapecie i zaczyna kwitnac juz drugi raz w tym
roku.stym ze rozrasta sie w niewyobrazalnym tempie:)jak tak dalej pojdzie to
braknie mi pokoju:)

Co to za drzewo?
Roza odmiany De Gaulle ?!
roslinki do oddania "