bule głowy i truskawki

1. Data: 2011-06-25 16:29:45

Temat: bule głowy i truskawki
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga na truskawki (także dżem itp):
mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej śmietany,
np. jeśli pszyczyna bulu głowy jest pourazowa.
(na marginesie - podobnie grajfruit i rabarbar,
a także głodzenie, makrela, ryba zdaje się miruna).
A czy czekolada też- bo zapomniałam?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2011-06-25 17:08:13

Temat: Re: bule głowy i truskawki
Od: MisKudlaty <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.06.2011 18:29, Stokrotka pisze:
> [...]
> np. jeśli pszyczyna bulu głowy jest pourazowa.
> (na marginesie - podobnie grajfruit i rabarbar,
> a także głodzenie, makrela, ryba zdaje się miruna).

Takom popieszonom ja ty to wszystko od wszystkiego bendzie bolauo.

PS. Tekst w debilnej ortografii Stokrotki.

3. Data: 2011-06-25 17:17:33

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Takom popieszonom ja ty to wszystko od wszystkiego bendzie bolauo.

>PS. Tekst w debilnej ortografii Stokrotki.
NIE, powyższy tekt nie jest w ortografi Stokrotki.
Jest za to debilny.

4. Data: 2011-06-25 18:01:55

Od: Gorzelnia w Pułtusku <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Uwaga na truskawki (także dżem itp):

Bule głowy to pewnie masz jak cie chce mąż/chłopak wyruchać.
UWaGA bo głupia PIS da STO KROTKA zrobiła crospost i oczywście nie ustawiła
poprawnie fut'a
bo po co? Przecież ona ma w dupie wszelkie zasady. Gupia pisda z niej i
tyle.

5. Data: 2011-06-25 21:37:28

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Uwaga na truskawki (także dżem itp):
> mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej
> śmietany,

No ty to chyba tych truskawek już tonę zjadłaś i to bez śmietany.
Bo wyraźnie wytępuje u ciebie zanik kory mózgowej.

6. Data: 2011-06-26 07:59:16

Od: Grazyna Ł. <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup

[...]

Sądząc po Twojej debilnej pisaninie,zjadłaś tych truskawek dużo,więc biegiem
do lekarza kobieto.A tak swoją drogą Tobie potrzebna jest też natychmiastowa
pomoc psychiatry.

Pozdrawiam i współczuję
Grażyna

7. Data: 2011-06-26 15:14:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jun 2011 18:29:45 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Uwaga na truskawki (także dżem itp):
> mogą wywoływać bule głowy zwłaszcza jedzone bez najlepiej tłustej śmietany,

Ile kilo trzeba zjeść, aby odczuć działanie? - ostatnio zjadam jakieś
półtora kg dziennie i nic nie boli, nawet żołądek też nie chce się
zbuntować 3-)
--
XL
Prawda o GMO:

8. Data: 2011-06-26 17:21:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile kilo trzeba zjeść, aby odczuć działanie? - ostatnio zjadam jakieś
> półtora kg dziennie i nic nie boli, nawet żołądek też nie chce się
> zbuntować 3-)

Jeśli ktoś miał uraz głowy, w miarę świeży < niż rok,
to na pewno wystarczy 0,25kg żeby zoszkodziło.

9. Data: 2011-06-26 17:38:00

Od: MisKudlaty <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.06.2011 19:21, Stokrotka pisze:

> Jeśli ktoś miał uraz głowy, w miarę świeży < niż rok,
> to na pewno wystarczy 0,25kg żeby zoszkodziło.

Tobie na głowę już nic nie jest w stanie zaszkodzić.

PS I zacznij ustawiać fut-a lub przestań crosspostować idiotko

10. Data: 2011-06-26 18:02:51

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka"

> Jeśli ktoś miał uraz głowy, w miarę świeży < niż rok,
> to na pewno wystarczy 0,25kg żeby zoszkodziło.

Znaczy się, że ktoś cię zdrowo pierdolnął w głowę? Po twojej głupocie, to
można wnioskować, że ktoś ci codziennie sprawia niezły łomot, a potem przez
lejek wciska minimum 10kg świeżych truskawek( bez tłustej śmietany).

Aha, w twojej popierdolonej "ortografii" to już likwidujesz "a"? Wszędzie
będzie "o"?

Przepisy Nostradamusa
Re: Naleśnik z musztardą
Pasztet z wątróbek dorsza z Lofoten.
Precz z GMO!
Na pohybel globalnemu ociepleniu... Mięso z próbówki