butla tlenowa

1. Data: 2005-02-22 10:33:42

Temat: butla tlenowa
Od: "Seba" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Poszukuję w Szczecinie butli tlenowej wraz z osprzętem do użytku domowego,
czy ktoś z grupowiczów jest w stanie podpowiedzieć mi gdzie tego szukać, ze
względu na fakt iż nowy sprzęt jest drogi interesuje mnie raczej wynajem -
dzierżawa, hyba że można odkupić używany ale sprawny.

Pozdrawiam
S.G.

2. Data: 2005-02-22 11:29:51

Temat: Re: butla tlenowa
Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

Seba wrote:

> [...]
> względu na fakt iż nowy sprzęt jest drogi interesuje mnie raczej wynajem -
> dzierżawa, hyba że można odkupić używany ale sprawny.

Poszukaj firmy PRAXAIR. Moze maja oddzial rowniez w Szczecinie. Swego
czasu korzystalem z ich uslug i butle wlasnie od nich wynajmowalem.

Pzdr
Grzesiek

3. Data: 2005-02-22 12:23:09

Od: "Seba" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janczyk" <g...@a...pl_SPAM_> napisał
w wiadomości news:cvf4p9$kpo$3@julia.coi.pw.edu.pl...

> Poszukaj firmy PRAXAIR. Moze maja oddzial rowniez w Szczecinie. Swego
> czasu korzystalem z ich uslug i butle wlasnie od nich wynajmowalem.
>
> Pzdr
> Grzesiek

witam

Dzięki za odpowiedź znalazłem ich - praktycznie są w całej polsce tyle tylko
że ich nazwa się zmieniła, zostali wchłonięci przez grupę BOC GAZ
jeszcze raz dzięki

Pozdrawiam
S.G.

Jakie badania? Przyswajalnosc mineralow