operacja prostowania przegrosy nosowej- ile nie mozna nurkowac?

1. Data: 2005-02-22 11:30:01

Temat: operacja prostowania przegrosy nosowej- ile nie mozna nurkowac?
Od: "Bogen" <b...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ile czasu po operacji prostowania przegrody nosowej nie mozna nurkowac?
...........nurkowac w wodach otwartych jak rowniez na basenie...

pozdr
bogen

2. Data: 2005-02-23 16:08:58

Od: "Aga" <a...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chciałam tylko zapytać czy konieczna jest ta operacja, bo ja miałam taką
samą i nic mi to nie dało......
Pozdrawiam,
Aga

3. Data: 2005-02-24 07:51:09

Od: "Bogen" <b...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@j...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> chciałam tylko zapytać czy konieczna jest ta operacja, bo ja miałam taką
> samą i nic mi to nie dało......

Mhhh..... nie oddycham przez nos, katar, przeziebienia itp.
Ogladalo mnie 4 lekarzy. Wszyscy sa za operacja.
Tak wiec chyba moze byc tylko lepiej.

Troche dziwne ze Tobie zabieg nic nie pomogl.
Tzn co wyprostowali Ci przegrode a dalej zle sie oddycha?
Jak dawno byla ta operacja?

pozdr
bogen

butla tlenowa