Domowe sposoby na ból gardła

1. Data: 2005-02-22 11:59:25

Temat: Domowe sposoby na ból gardła
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Własnie mnie chyba grypa rozkłada, ból głowy, ból gardła, katar i samopoczucie
kiepskie ech....

Moze ktos zna domowe sposoby na ból gardła ( na razie drapanie i dyskomfort -
niechce dopuścić do anginy i antybiotyków, a ze mam powiększone migdały to
mozliwe)

wzięlam poloprynkę s , witamine c itd

no i jeszcze cos na gardełko, ktośtu kiedyś podawał sposób z plukaniem gardła
woda utlenioną, ale nie pamietam proporcji

albo jakies inne sprawdzone

pozdrawiam

Aska

2. Data: 2005-02-22 12:13:49

Temat: Re: Domowe sposoby na ból gardła
Od: "Neoxeon" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi baaaaartdzo pomaga płukanie - na 1/2 szkl. ciepłej wody łyżeczka sody i
łyżeczka soli. Można też dodać trochę kwasku cytrynowego, albo gliceryny
(nawilża)

Powodzenia w walce z chorobą!!!
Eliza

3. Data: 2005-02-22 12:26:31

Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

na początek kup oscilococinum - lek homeopatyczny i tantuum verde w sprayu
zarzyj i spryskaj gardło
następnie łyżka miodu i kromka chleba z ząbkiem czosnku

kurację powtórz po 6 godzinach, a środki "bezzapachowe" stosuj do ustąpienia
objawów

miód ma działanie antybakteryjne i łagodzi podrażnienia, czosnek do
antybiotyk

plusz ( http://www.plusz.pl )

4. Data: 2005-02-22 22:47:00

Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aska <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
gardła
> woda utlenioną, ale nie pamietam proporcji

A skad wiesz że to grypa
czy jest goroczka

A na temat
płukanie gardła
solą lub wodą utlenioną
ja popłukałem solą i pomogło
niestety teraz mam koszmarny katar

5. Data: 2005-02-22 22:57:30

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skad wiesz że to grypa
> czy jest goroczka

nieduza 37,5 , nie wiem czy to gryppa moze tylko takie paskudne przeziębienie
popłukałem solą i pomogło

> niestety teraz mam koszmarny katar

katar koszmarny i ja mam , do tego ból głowy, gardelko drapie i cos ucho
zaczyna bolec :(((( ogolnie samopoczucie paskudne

dziękuje wszystkim za rady

Aska

operacja prostowania przegrosy nosowej- ile nie mozna nurkowac?
butla tlenowa
Jakie badania? Przyswajalnosc mineralow
Ból splotu słonecznego
refundacja usg