buty - brzydki zapach :(

1. Data: 2006-06-30 07:04:22

Temat: buty - brzydki zapach :(
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
zachciało mi się "odświeżyć" moje ulubione klapki (takie całe z przodu) :-(
nie było w nich brzydkiego zapachu ale pomyślałam, że lato, że może dobrze
by było je odświeżyć więc kupiłam KIWI FRESH FORCE.
Strzeżcie się od tego cholerstwa!!
wściekła jestem jak nie wiem co! miałam piękne buty a teraz niestety nie da
się w nich chodzić bo wystarczy że lekko spoci mi się stopa i ten
obrzydliwy zapach KIWI roznosi mi się w całym pokoju!

może znacie jakiś sposób na zneutralizowanie zapachu w butach?
cokolwiek, bo za buty dałam kupę kasy :(

2. Data: 2006-06-30 07:17:34

Temat: Re: buty - brzydki zapach :(
Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> może znacie jakiś sposób na zneutralizowanie zapachu w butach?

Wietrzenie, wietrzenie, i jeszcze raz wietrzenie... Nic innego nie
przychodzi mi do glowy.

--
J.

3. Data: 2006-06-30 07:48:39

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jun 2006 09:17:34 +0200, Joten napisał(a):
> Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Wietrzenie, wietrzenie, i jeszcze raz wietrzenie... Nic innego nie
> przychodzi mi do glowy.

no właśnie mi też nie :( wietrzą się już od dobrych kilku dni ale to
niewiele pomaga

4. Data: 2006-06-30 09:02:37

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):

> może znacie jakiś sposób na zneutralizowanie zapachu w butach?
> cokolwiek, bo za buty dałam kupę kasy :(

Dezodorant do butow scholla, zapach ma w miare neutralny i nie wyczulam,
zeby sie potem dalej roznosil.

th

5. Data: 2006-06-30 09:25:40

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jun 2006 11:02:37 +0200, Theli napisał(a):

> Dezodorant do butow scholla, zapach ma w miare neutralny i nie wyczulam,
> zeby sie potem dalej roznosil.
>
> th

no ale moim butom to chyba nie pomoże już...
ale dzięki, na przyszłość się może przyda jak mi się zachce takie głupoty
robić@!

6. Data: 2006-06-30 09:54:48

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> może znacie jakiś sposób na zneutralizowanie zapachu w butach?
> cokolwiek, bo za buty dałam kupę kasy :(

Nie wiem, z czego są buty, i nie wiem, na ile mój sposób byłby skuteczny i
czy by nie zniszczył butów, ale można spróbować...
Potrzebny będzie olejek lawendowy lub jakikolwiek, ale myślę, że lawenda
będzie OK. Na początek skropiłabym nim chusteczkę higieniczną i włożyła do
butów na kilka dni. Jeśli to nie pomoże, to może kilka kropli wlać do wody
w jakimś spryskiwaczu i popsikać...
To takie moje propozycje...

Maja

7. Data: 2006-06-30 10:37:52

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jun 2006 11:54:48 +0200, sq4ty napisał(a):
> zniszczył

buty skórzane.
pewnie spróbuję ale z jakimś innym zapachem, lawendy nie znoszę ;-)
dzięki

8. Data: 2006-07-02 09:11:13

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska wrote:
> kupiłam KIWI FRESH
> FORCE.
> Strzeżcie się od tego cholerstwa!!

Mam ten srodek, uzywany bardzo czesto w zimie w pelnych butach u 3
domownikow dzialal normalnie. Zadnych dziwnych zapachow.

Zazula

9. Data: 2006-07-04 16:38:37

Od: "Grzegorz J." <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> Mam ten srodek, uzywany bardzo czesto w zimie w pelnych butach u 3
> domownikow dzialal normalnie. Zadnych dziwnych zapachow.
***
też tego używam - żadnego dziwnego "smrodku"

Grzegorz

Dla wielbicielek Gai Maddaleny
metro czy techno seksualny
allegro perfumy
jakie bibułki matujące do twarzy na upał?
moje rozczarowanie avocado