buty - reaktywacja

1. Data: 2009-03-24 22:14:45

Temat: buty - reaktywacja
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mało nie dostałam zawału widząc, że półbuty dla prawie 8-latka w Bartku w
rozmiarze 33 to drobna kwota 179 zł. I to bez zadnych bajerów: goretexu,
pumy, ferrari czy star wars. Normalne buty, nawet niezbyt piekne bym
powiedziała. Czy mi sie zdaje czy to chore, żeby buty dla dzieciaka były
drozsze niz dla nas (przy tak krótkiej ich eksploatacji).

Jakie buty jeszcze polecacie? My mamy 1 parę Ecco (z przyzwoitej przeceny -
jestem b. zadowolona, ale nieczęsto mozna na przecenę trafić, zresztą nawet
po przecenie te buty są drogie), kiedyś mieliśmy Geoxy (ale wbrew pozorom
nie oddychały). Co do zasady buty muszą być skórzane i nie "adidasy".

Nie chodzi mi o oszczędzenie na dziecku (bo wolę od razu dołożyć, niż
najpierw kupic badziewie za 50 zł a potem i tak drugie porządniejsze buty),
ale chyba mozna znaleźć dobre buty w normalniejszej cenie??

:-) Monika

P.S. Te Ecco są wg mnie jeszcze dobre, ale jak mu pani zmierzyłą stopę i but
i powiedziała, że na pewno juz są co najmniej na styk, jak nie za małe, to
tak go zaczęły cisnąć......

2. Data: 2009-03-25 05:48:58

Temat: Re: buty - reaktywacja
Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości

> Jakie buty jeszcze polecacie?

Ja po szoku cenowym Bartka przerzuciłam się na Antylopy. Gatunkowo bardzo
dobre, i wzory/kolory o wiele ładniejsze IMO jak Bartek.

Sylwia

3. Data: 2009-03-25 06:56:54

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika pisze:
> Co do zasady buty muszą być skórzane i nie "adidasy".

Timberland.
Dobra jakość i materiały, ładne wzornictwo.
Lubię też bardzo lekkie i wygodne sportowe półbuty i trzewiki z
kolorowego nubuku, wewnątrz wykończone cielęcą skórką (mogą być dla
całej rodziny ze starszakami, bo dla maluchów zupełnych chyba nie robią)
firmy Josef Seibel, do kupienia u nas w sklepach Martensa w nader
mizernym wyborze, dużo modeli i lepsze ceny są w sklepach firmowych, np.
w Czechach, czy Niemczech, w Pl nie zauważyłam takich sklepów.
Ceny niestety nie są najniższe, ale i nie kuriozalne, porównywalne z
innymi znanymi firmami.
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/

4. Data: 2009-03-25 08:20:00

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> [...]
> kolorowego nubuku, wewnątrz wykończone cielęcą skórką (mogą być dla
> całej rodziny ze starszakami, bo dla maluchów zupełnych chyba nie robią)

http://tnij.org/josef_seibel
Wyżej link do wypraktykowanych i ulubionych butów, które nigdy nie
ogryzły wrażliwych stóp (ewenement), były w sklepie do wyboru czerwone,
czarne, oliwkowe, granatowe, błękitne, jasne... pełno kolorów i rozmiary
od 34.
--
BBjk

5. Data: 2009-03-25 08:23:11

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> http://tnij.org/josef_seibel
> Wyżej link do wypraktykowanych

upsss, pokazały się różne - chodzi o przetestowane dwie pary najniżej,
półbuty i trzewiki.
--
Bbjk

6. Data: 2009-03-25 11:12:11

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi mi o oszczędzenie na dziecku (bo wolę od razu dołożyć, niż
> najpierw kupic badziewie za 50 zł a potem i tak drugie porządniejsze
> buty), ale chyba mozna znaleźć dobre buty w normalniejszej cenie??

my kupujemy w CCC ,deichman i smyk ,jesli nas przycisnie(tzn. nie ma
innej mozliwosci) to bartek,antylopa ?i mrugala ,chyba.
zadne buty z ww sie nigdy nie rozlecialy,nie bylo zadnych reklamacji
,niektore modele mniej uzytkowane ida dalej w świat.
p.

7. Data: 2009-03-25 11:13:50

Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najpierw kupic badziewie za 50 zł a potem i tak drugie porządniejsze
> buty), ale chyba mozna znaleźć dobre buty w normalniejszej cenie??

Polecan Antylope lub Mazurek
Za porzadne skorzane wiosenne buciki dla syna w rozm 31 zaplacilam 105 PLN
(wlasnie MAzurek)
dla cóki Antylopa r 26 - 99 PLN

obie firmy mam juz sprawdzone choc na zime preferuje zdecydowanie Bartka
upuje wowczas w internecie http://www.outlet.bartek.com.pl/site.php?id=28
wczesniej jednak jade i wybrany model mierze w salonie
Dla przykladu zimowe kozaki rozm 31 kupilam za 147 PLN z przesylka
priorytetowa (II gat ale o wadach zawsze mozna doczytac w ich opisie) w
sklepie te same buciki w I gat kosztowaly 189 PLN

pozdrawiam MAAagda

8. Data: 2009-03-25 13:17:55

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka"
> Ja po szoku cenowym Bartka przerzuciłam się na Antylopy. Gatunkowo bardzo
> dobre, i wzory/kolory o wiele ładniejsze IMO jak Bartek.

Gatunkowo racja, cena w granicach 70% Bartka ale tegoroczne wzornictwo
jakieś kapuściane głąby robiły - mówię o tym, co na półkach stało: pasek
rzepa przeciągany jak sznurówka przez kilka pętlli tam i nazad, po skosie;
dziwne kształty, kolory nieciekawe.

Wcale przyzwoity wybór ostatecznie znalazłam w Deichmannie, jakościowo i
cenowo można dobrać co komu pasuje. Dużo klasycznych wzorów, które lubię.

EwaSzy

9. Data: 2009-03-25 19:32:35

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rzepa przeciągany jak sznurówka przez kilka pętlli tam i nazad, po skosie;

Ja w tym roku jeszcze się za butami nie rozglądałam, bo moje chłopaki mają
dobre jeszcze te jesienne.
Pewnie będę coś dopiero na lato szukała.

Sylwia

10. Data: 2009-03-26 08:25:12

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał
| Mało nie dostałam zawału widząc, że półbuty dla prawie 8-latka w Bartku w
| rozmiarze 33 to drobna kwota 179 zł.

no to falą rozpędu mogłaś od razu zajść do Wójcika ;)
Ceny polskich producentów mnie po prostu powalają.

--
Kasia + Weronika (8-latka - I klasa)
gg 181718

Zerówka dylemat
ułamki
zaczynaja sie dobierac do d4 coponiektrorym "menedzerom"
Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.
odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)